Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en eller flere personer med egen virksomhed, der er interesseret i at få "agenturet" på et smykkeprodukt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har igennem et par år arbejdet på et rigtig spændende smykkeprodukt med stort kommercielt potentiale. Jeg er nu nået dertil, hvor at "produktet" et blevet patentgodkendt, og jeg er klar til at sende det i detailhandlen. 

Det er dog ikke realtisk, at jeg selv kan håndtere hele salgsdelen, hvorfor jeg søger en eller flere salgspartnere, som er interesseret i at få ansvaret for salget af mit produkt i et geografisk aftalt område. Det kan være dele af Danmark eller hele Danmark. Og har du mod på udlandet, så er dette også en mulighed. 

Jeg er ikke interesseret i at få sælgere på lønningslisten, så jeg er kun interesseret i personer, som har egen virksomhed - og meget gerne har erfaring med salg af andres produkter. Du/I kan sagtens have andre produkter i porteføljen - måske at det ligefrem er en fordel!

Lyder det spændende, så lad mig høre fra dig. Jeg vil ikke gå for meget i detaljer her, men kan sige at ur- og smykkebutikker er i målgruppen. 

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du noget mere info, billeder osv med dine smykker?

Skriv til

Nontobacco.info@gmail.com

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har solgt en del både ure og smykker (bl.a. Skagen Designs og Miss Sixty), så kan du ikke maile mig lidt info / billeder inkl. prisniveau ?

Mvh

Torben

ts@oxeogco.dk

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Beklager sent svar. 

Er du stadig interesseret?

Mvh. Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Fra  CEPELO Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis det fortsat er aktuelt, er du velkommen til at sende mere information til mig på pl@cepelo.dk 

Vi er distributør for flere danske virksomheder med stor succes.

Med venlig hilsen

Peter Lorentzen

Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg kunne også godt være interesseret. Har flere store kunder som kunne være en mulighed, men det er lidt vigtigt at vide hvad det er for et produkt som der her er snak om. Smid mig en PM, så kan vi eventuelt tage en snak over skype eller tlf.

Med venlig hilsen 

Lars Kristensen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)