Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønsker billig og nem webshop til salg af børnetøj.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Jeg vil gerne igang med at sælge børnetøj gennem en webshop. mine forventninger er at budgettet ikke må overstige 1500,- kr pr måned hvor betalings delen er med i pakken 1500,- 

Hvilke webshop udbyder kan i anbefale?

Mvh

Rune

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi retter gerne for fejl ved prestashop gratis for dig hvis du er hostet hos os, så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-).  Kontakt os gerne på info@netglobe.dk, så kan vi naturligvis se lidt nærmere på det. 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Tårs
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 45
Fra  TekstGuru.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune!

Kontakt mig på kontakt@tekstguru.dk, og jeg vil give dig et specielt tilbud som imødekommer dit budget!

Mvh
Simon Sørensen, TekstGuru.dk

www.TekstGuru.dk - Vi udfører alle typer tekstopgaver til discountpriser

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Vi er et IT-firma som netop arbejder med den del. 
Du er meget velkommen til at kontakte mig for nærmere dialog.

Vh. 
Henning Knudsen fra Comasys
Tlf. 70 269 267

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan tilbyde prestashop.

Sender gerne referencer.
info@firmaconnect.net

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune:

Hvilke webshop udbyder kan i anbefale?

Hej Rune

Hvis jeg ser bort fra din budget, og udelukkende fokuserer på hvad jeg har bedst erfaringer med, så vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på en WordPress løsning. I WordPress kan du komme rigtig langt forholdsvis enkelt.

Du kan evt. forsøge at finde en udvikler der søge efter referencer eller lignende og få vedkommende til at sætte din shop op indenfor budgettet.

Hvis du har brug for sparring ift. hvad din webshop skal indeholder før du laver en aftale ala ovenstående, er du meget velkommen til at smide mig en mail :-) 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey

Prøv at tjekke Danhost.dk Eller Dandomain.dk, (dandomain har dog taget lidt tæsk, her over de sidste par måneder) men det er stadig nogle af danmarks superb steder at starte webshops, og de har begge nogle løsninger (forholdsvis billige her i startup) hvor du kan få det så nemt som og overhovedet muligt, og især danhost er der bare, ligemeget hvornår eller hvad du har problemer med, så er de altid klar ;) 

Det er ihvertfald 2 danske hjemmeside, man os skal have med i overvejelsen, fordi at de tilbyder begge super løsninger til nystartende iværksætter, der måske ikke ved for meget om IT og hjemmesider, og bare gerne vil have noget der fungere fra starten.

MVH

Steffan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)