Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sælge Ralph Lauren factory seconds?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er i tvivl, må du gerne sende en til mig som jeg kan præsenterer min leverandør for.Stick out tongue

På det seriøse plan...
Ja vi forhandler Polo Ralph Lauren i vores butikker og med fin succes.
Hos os er det stadig "cool" og vi forventer ikke det lige forsvinder.
Vi forhandler det både på herre, dame men også på børne siden.

At vi så ikke har det på vores webshop, hænger sammen med de krav der stilles og dem kender vi rigtig godt.
Vi sætter stor pris på det arbejde Polo Ralph Lauren gør for at lukke de webshops som helt bevidst ligger og sælger, meget ofte, kopier af deres tøj.
Her skal det så understreges at rigtig mange i en god tro sælger dette, da kopierne ofte er virkelig godt lavet.
Havde fornøjelsen af at tjekke et kopi lager og man skal virkelig vide hvad man skal kigge efter for at se forskel (altså på de gode kopier)

Der findes ganske rigtig meget få Factory Outlets. Har skal Factory tages med et gran salt, de de typisk opkøber restpartier fra eksisterende forhandler, eller forhandler som ikke længere kan opretholde deres aftale med Polo Ralph Lauren.

Her er så lige en til eftertanke.
Hvorfor mon Føtex ikke har fortsatte deres salg af pelse?
Hvorfor mon BILKA ikke fortsætter med at sælge Hugo Boss, Ralph Lauren, osv.?

Det er fordi de simpelthen ikke får disse produkter solgt, ganske simpelt.
De brænder inde med produkterne, da dem der ofte køber disse produkter, har deres steder at købe disse, og ikke lige pludselig vil stå i Fakta og købe Hugo Boss.
For når alt kommer til alt, så kan disse kapitalkæder jo få alle de produkter de vil, hvis de virkelig vil have dem.

Det jeg prøver at sige med det, er at hvis du virkelig vil have et seriøst og alvorligt salg af højt brandedet produkter, og overleve på sigt, så nytter det ikke noget at åbne en popup butik som ikke har en større troværdighed.
Bevares, hvis du mener du kan lave mønt på Ebay, be my guest, men hvad er målet med dette, for det er ikke holdbart i længden.
Og mon ikke du bare kommer til at drukne i mængden, da der som du slev fortæller, allerede er supersælger på Ebay, som sælger præcis de produkter du nu selv skal sælge.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

krilson:
jeg har allerede modtaget et sample som jeg har sammenlignet med en ralph tee jeg købte i USA i en ralph butik, og jeg vil sige at de er 100% identiske.

 

Det er fuldstændig ligegyldig om varen er 100 % identisk, for påstår producent det modsatte har du en rigtigt dårlig sag. I en opsigtsvækkende dom bliv Lidl og Harald Nyborg dømt selvom de formodentlig solgte den Originale vare.

Dommen kan læses her:   http://domstol.fe1.tangora.com/Domsoversigt.16692/V-0071-12-mfl.1466.aspx 

                                       http://www.soeoghandelsretten.dk/soeoghandelsretten/nyheder/Pages/V-0071-12mfl.aspx

 

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

krilson:
jeg har allerede modtaget et sample som jeg har sammenlignet med en ralph tee jeg købte i USA i en ralph butik, og jeg vil sige at de er 100% identiske.

 

Det er fuldstændig ligegyldig om varen er 100 % identisk, for påstår producent det modsatte har du en rigtigt dårlig sag. I en opsigtsvækkende dom bliv Lidl og Harald Nyborg dømt selvom de formodentlig solgte den Originale vare.

Dommen kan læses her:   http://domstol.fe1.tangora.com/Domsoversigt.16692/V-0071-12-mfl.1466.aspx 

                                       http://www.soeoghandelsretten.dk/soeoghandelsretten/nyheder/Pages/V-0071-12mfl.aspx

 

Har du læst dommen?

Dommen er baseret på blandt andet det dokumentfalsk mm, som nogle af parterne havde lavet + manglende udtalelser fra en advokat mm...

Hvis skoene var ægte, så havde Converse med sikkerhed også vist, hvem de havde solgt så stor en mængde sko til. Men partiet var aldrig solgt ud fra Converse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis varerne er fra USA, så får du problemer. Der er masser af USA varer til salg af RL i Europa, herunder Danmark, men det er alt sammen illegalt parallelimporteret...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)