Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder garanteret og gratis!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Codex Design søger 4-5 virksomheder til en ny service vi tilbyder inden for søgemaskineoptimering. Vi kan garanterer flere salg / kundehenvendelser på under 1 måned, og hvis ikke du er tilfreds inden for det måned, er vores service helt gratis. Vi går mere i dybden via analyser af jeres hjemmeside samt mål for arbejdet sammen, det indebærer at vi finder ud af hvor din største kundetilstrøming kommer fra, og hvordan vi kan forbedre den.

Vi begynder aktivt at kontakte potentielle virksomheder her i August, men ville lige tilbyde et par virksomheder her på Amino at hoppe på først.

Vi har dog lidt krav til virksomhederne, for at sikre at vi kan give optimale resultater.

1. Virksomheden skal allerede have en hjemmeside.

2. Hjemmesiden skal allerede have nogenlunde SEO optimering.

3. Jeres hjemmeside modtager allerede en god del henvendelser ( så vi har noget at forbedre ).

Vi tager ikke nyoprettede virksomheder ind, da dette er vores service simpelthen ikke egnet til. Vores arbejde består ikke i at starte din virksomhed :)

Jeg håber der er nogle som er interesseret, og som nævnt før, så vi starter arbejdet i denne uge, og vi arbejder absolut gratis, ingen forpligtelser, eller skjulte tricks. Hvis du ikke er tilfreds om 1 måned, så er det det, og vi siger pænt held og lykke. Hvis du derimod er super tilfreds og har fået kunde tilstrømning, så kan vi tage den der fra.

Giv mig en privat besked her på Amino, eller på mail "jesper@codex-design.com" med lidt info om din virksomhed og din hjemmeside. 

God dag amino!

Med venlig hilsen

Jesper Jørgensen

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi 1 aftale i hus, vi har stadig plads til 2-3 mere.

Det skal lige siges så ingen er i tvivl. Dette er en søgemaskineoptimeringsydelse, så hvis du allerede har en anden aftale til SEO, så er dette ikke for dig.

Det kræver også at du allerede i forvejen har en god link profil. ( Hvis du er i tvivl om noget af disse, så kontakt os alligevel, og så tjekker vi med glæde for dig )

Mvh

Jesper

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undertegnede kan bekræfte, at jeg i godt en måned har anvendt Jesper fra Codex-design Jesper - codex-design.dk til at lave SEO (linkbuilding) på et par søgeord indenfor min branche.

Jespers arbejde har båret frugt i fremgang af rankering på de pågældende 2 søgeord, med stor konkurrence og gode månedlige søgninger.

Så jeg kan kun anbefale Jesper indtil videre.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib

Mange tak for at dele din oplevelse.

Der nogle stykker som har kontaktet mig efterfølende om vi stadig tager kunder ind, og JA det gør vi. Det er dog stadig ikke alle der kommer ind, vi har en række krav til jeres hjemmeside for at vi kan give jer optimale resultater.

Så alle er velkommen til at kontakte mig, så tager jeg et kig på jeres hjemmeside.

Med venlig hilsen

Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)