Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Advokat der tilbyder gratis time til iværksættere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Dexer I/S Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nystartet virksomhed som har brug for advokathjælp til en simpel opgave. Kan nogle af jer anbefale advokater som tilbyder gratis starthjælp til iværksættere? Vi ønsker at benytte muligheden til en simpel opgave (30-60 minutter), og vil derefter beslutte om advokaten/virksomheden skal være vores faste advokat i fremtiden.

Vi holder til i Aalborg, men det er ikke vigtigt hvor advokaten holder til. Mailkorrespondance er fint.

På forhånd tak

Fra Søborg
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Fra  RENSERI.NU Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte inhouse advokatfirma. I kan ihvertfald få en uforpligtende snak om jeres muligheder. 

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

PS : måske irellevant - men hvis sagen kan drejes over på personlige forhold (måske personligt ejet firma) - kan evt. overvejes http://www.advokatvagterne.dk/ . Man kan allerhøjest blive afvist.

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

Drejer det sig om så få minutter, behøver det ikke koste dig en formue. Skulle du ikke finde noget, kan du kigge forbi contago.dk, som er iværksættervenlige med priser på omkring 400-500/timen. 

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du finder noget herinde, så prøv Agera.dk

Der fandt jeg in advokat, hvor første møde var gratis. Yes

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Juristhjælp Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver nok svært at finde een, der vil lave en direkte opgave for jer gratis, men der er flere muligheder for gratis uforpligtende rådgivning, i hvert fald første gang.

Men nu ved jeg jo selvfølgelig ikke nærmere om, hvad det er I ønsker.

Personligt vil mit firma begynde at tilbyde gratis tider af en varighed på 15-30 minutters rådgivning et par timer om måneden fra januar. Tilbuddet vil hovedsagligt rette sig mod iværksættere og private.

Direkte sagsbehandling bliver det ikke, alene mundtligt rådgivning.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Juristhjælp, Christina Kirk:

Det bliver nok svært at finde een, der vil lave en direkte opgave for jer gratis, men der er flere muligheder for gratis uforpligtende rådgivning, i hvert fald første gang.

Men nu ved jeg jo selvfølgelig ikke nærmere om, hvad det er I ønsker.

Personligt vil mit firma begynde at tilbyde gratis tider af en varighed på 15-30 minutters rådgivning et par timer om måneden fra januar. Tilbuddet vil hovedsagligt rette sig mod iværksættere og private.

Direkte sagsbehandling bliver det ikke, alene mundtligt rådgivning.



Har i inkasso-service? Skype-Smile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokater har altid inkassoservice - og udgangspunktet er jo, at det skal være omkostningsfrit for kreditor, da omkostningen væltes over på debitor. Problemet er blot, hvis debitor ikke kan betale.

Og til trådstarter prøv på mandag at ringe 4272 0930 (efter 10 - børnene har juleferie, så jeg er sådan semi-arbejdende:)) eller mail RWS@advokatkontoretrws.dk, så kan vi tage en snak om Jeres problem uden det koster Jer noget. Og så kan vi jo se, om det er noget vi sammen skal gå videre med, eller om den bliver ved det. Som udgangspunkt lægger jeg dog ikke navn til uden et salær, dvs. ingen breve ud af huset - grunden er, at der jo følger ansvar og renome med der.

Men faktisk er advokater i dag ikke altid så dyrere, som folk tror - jeg synes i hvert fald at diverse konsulenters honorarer langt overstiger de salærer, som jeg kender fra advokatbranchen (måske bortset fra døds- og konkursboer:))

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim:
som tilbyder gratis starthjælp til iværksættere? Vi ønsker at benytte muligheden til en simpel opgave (30-60 minutter), og vil derefter beslutte om advokaten/virksomheden skal være vores faste advokat i fremtiden.

Tilbyder du selv samme service ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tusinde tak for den bemærkning. Jeg er enig i, at vi nok alle bør tænke på, når vi "mis"bruger andres tid - Jeg oplever faktisk ofte, at folk med angivelse at, at de lige skal høre hvad det koster, faktisk spørger meget grundig ind til juraen - og hvor jeg nok lidt har på fornemmelsen, at de faktisk selv vil løse opgaven, men bare lige skal tjekke nogle ting op.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)