Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tilbyder gratis deling af dine konkurrencer*

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Laver du konkurrencer for at tiltrække nye kunder?

- Så skulle du få dem delt gratis på min side: Konkurrencer NONSTOP

Du får øget eksponeringen markant.

Læs mere her:

http://www.konkurrencer-nonstop.dk/virksomheder/

Jeg håber på at få goodwill og øget kendskab til min side ved at tilbyde dig det gratis. - Kontakt via kontaktformularen på hjemmesiden.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis eksponering af din konkurrence :) Var det noget? :)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg ved vi ikke er enig, men når nu du her på Amino samt på din egen hjemmeside påstår at:

"På Facebook må du ikke kræve eller præmiere at folk: Liker siden, deler opslag eller tagger personer"

Kan du så ikke blot for afklaringens skyld vise mig hvor der i Facebooks guidelines står at man ikke må kræve Likes for deltagelse, for så har jeg nemlig misforstået noget.

Eller har jeg bare misforstået det sådan, at det er et krav du selv sætter op for at virksomheder kan deltage på din side?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke helt. - Når nu dine regler siger at konkurrencer højest må løbe i tre uger... Det er vel ca. 21 dage.

Hvorfor har de tre øverste (fremhævede) konkurrencer på din side så følgende udløbstider:

117 dage

214 dage

56 dage

?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Reglen er til for brugernes skyld. Går der længere tid er det demotiverende at deltage i konkurrencer, og det gavner ikke virksomhederne - Hvorfor jeg også anbefaler at man ikke trækker en vinder når man er nået et bestemt antal likes på Facebook.

De fremhævede konkurrencer er dem jeg tjener penge på - Og der er nogle af dem der løber længere. Der er også nogle der løbende trækker vindere.

Nogle konkurrencer - F.eks. Fairtrade - Har så store præmier at jeg alligevel deler dem til gavn for mine brugere - Man kan f.eks. vinde en rejse til Kenya - Og konkurrencen har en løbetid på ca. 10 mdr.

Jeg vil altid lave en afvejning af den enkelte konkurrence og forbeholder mig retten til ikke at dele den.

Har du da en konkurrence du tænker du vil have delt?

Med venlig hilsen

Mark Kallstrøm
Konkurrencer NONSTOP
www.konkurrencer-nonstop.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mark Källstrøm:
Har du da en konkurrence du tænker du vil have delt?

Næh. Jeg undrede mig bare over at du havde en meget specifikt beskrevet regel, og de tre første konkurrencer bryder så den regel.

Jeg er bare generelt af den holdning, at hvis man har regler skal de overholdes. Ellers skal de fjernes. - Jeg synes alt andet kommer til at fremstå yderst useriøst. - Det gælder ikke kun din side, også alle andre steder.

Men nu ER det jo din side. :-)

Men på mig virker den altså useriøs.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno Bob.

Jeg læste på en blog om at kravet for likes for deltagelse (fan-gating) ikke var tilladt - Og at det skulle være skrevet i deres guidelines i nov. 2014 - Jeg kan dog ikke se den i de opdaterede guidelines, hvorfor det ikke er imod facebooks regler.

Krav om deling af opslag og tagging af personer for at deltage i konkurrencer er dog ikke tilladt. - Det står i forbrugerombudsmandens standpunkt om markedsføring via sociale medier.

Jeg vil dog opretholde forbuddet mod fan-gating (Krav om like af side for at deltage i en konkurrence) i de konkurrencer jeg deler på min side. Dette er der flere årsager til:

1. Jeg vil ikke tvinge mine brugere til at like en side for at deltage i en konkurrence, da de dermed kan blive "tvunget" til at fylde deres nyheder med virksomheder de ikke nødvendigvis er interesseret i.

2. Som virksomhed har du kun gavn af likes på din side fra folk der gerne vil følge dig. Dine opslag bliver kun vist organisk til ca. 13 % af dine brugere - Og hvis halvdelen af dem har liket din side for at deltage i en konkurrence, er de mere tilbøjelige til ikke at interagere med dine øvrige opslag. Derfor kan det rent faktisk være skadeligt for virksomheden, da den organiske eksponering reelt kun vil være 6,5 %.

Ved ikke at kræve at de skal like, vil du få færre likes - Men dem der liker vil i højere grad være interesseret i at høre nyt fra virksomheden ;)

Man kan sortere yderligere i det, ved at lave konkurrencer med en sværhedsgrad og en præmie der er optimeret nøjagtigt til din virksomheds målgruppe :D

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Min meget specifikt beskrevne regel går ind under "For at få delt din konkurrence gratis....." - De 3 eksempler du nævner betaler mig for at have dem delt.

Jeg overholder derfor mine egne regler :) Og jeg forstår ikke at du skriver hvis du ikke er interesseret i det jeg tilbyder :)

Men tak for input. Af samme årsag har jeg også taget forbehold nederst, da der kan være noget jeg har misset :) Men det mener jeg som sagt ikke at jeg har i dette tilfælde ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tak for 1 stjerne - Jeg synes ikke min side er useriøs. Det er et gratis tilbud til virksomheder og jeg er meget seriøs ;)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Og jeg forstår ikke at du skriver hvis du ikke er interesseret i det jeg tilbyder :)

Fordi jeg synes din side virker useriøs. - Om du tror jeg er den eneste der har det sådan er op til dig. - Du kan bruge det eller lade være.

Som tidligere skrevet, så anerkender jeg fuldt ud at det er DIN side, så du gør bare som du vil. Jeg fortæller dig bare hvordan den virker på mig. - Det kan du enten overveje, eller du kan undre dig over hvorfor jeg gider at informere dig om det. Det er HELT op til dig.

Mark Källstrøm:
om virksomhed har du kun gavn af likes på din side fra folk der gerne vil følge dig. Dine opslag bliver kun vist organisk til ca. 13 % af dine brugere - Og hvis halvdelen af dem har liket din side for at deltage i en konkurrence, er de mere tilbøjelige til ikke at interagere med dine øvrige opslag. Derfor kan det rent faktisk være skadeligt for virksomheden, da den organiske eksponering reelt kun vil være 6,5 %. 

De procentsatser du nævner her, dem har du også skrevet på din side. - Har du noget dokumentation for dem? - Og et evt. link til denne? - Den dokumentation synes jeg også burde være på dit site.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)