Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kanin skind/pels, fra kaniner der har lavet under ordentlige forhold. Gerne i DK.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Jeg er igang med at de sidste detaljer i forbindelse med min første dametøjs kollektion og mangler i den forbindelse kanin pels/skind. Det er et absolut must at dyrene har levet under gode forhold og det ville være en kæmpe bonus hvis de var økologiske. Der er ikke tale om et stort parti, så tænker at man måske kan finde et sted i Danmark ? Sig meget gerne til hvis du skulle kende til en god ide ! 

Rigtig god aften og mange venlige hilsner

Tine

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Fuck dig, hvis du havde skind/pels, så ville jeg sgu hellere ha' taget det fra dig!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B.:
Fuck dig, hvis du havde skind/pels, så ville jeg sgu hellere ha' taget det fra dig!

Der er samme regler for at skrive i et åbent forum som der er for at køre bil.

Husk det - Beer Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tineoverby:
Jeg er igang med at de sidste detaljer i forbindelse med min første dametøjs kollektion og mangler i den forbindelse kanin pels/skind. Det er et absolut must at dyrene har levet under gode forhold og det ville være en kæmpe bonus hvis de var økologiske. Der er ikke tale om et stort parti, så tænker at man måske kan finde et sted i Danmark ? Sig meget gerne til hvis du skulle kende til en god ide ! 

 Hej Tine.

Prøv denne link: http://www.skindladen.com/pels-og-pelsskind/kaninskind.html de ser ud til at de har kanin skind i alle farver.

Hvis dyr ikke er behandlet godt i deres levetid, så vil der helle ikke blive et godt skindprodukt ud af det.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Hvor er det dog dejligt at se en som er sit ansvar bevist i mode branchen..

Dermed sagt hvorfor overhovedet blive ved at bruge pels , ægte som falsk.
Det er bare med til at støtte andre "designer" til at bruge pels og de er sikkert ret ligeglad med dyrenes ve og vel.

Men hvis du absolut vil har pels må jeg spørge hvorfor du ikke bruger falsk pels. Så er du helt sikkert på at ingen dyr har lidt.

Men drop dog helt det der pels look :)

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din beaked Niels :) Jeg kigger nærmere på det.

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en virksomhed i usa som laver skind og pels produkter ud af roadkills.... Altså så tingene ikke går til spilde. Jeg aner ikke hvordan De får dyrene, men ideen er da ikke tosset. Alternativt kan du jo evt prøve at kontakte den lokale jæger forening. mon ikke der er nogen som skyder en kanin/harer og du kan købe skindene af

 

Mvh Kim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)