Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på amino.

Jeg er igang med en webshop med salg af ralph lauren tøj til både mænd og kvinder, jeg kan ik rigtig komme videre før jeg har fundet et godt navn.

Nogle som har nogle forslag/ideer?

Pft.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralphshop.dk .. undre mig faktisk den ikke er taget endnu :-) 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville måske vælge et mere generisk navn der ikke binder dig til produktet, således at du, hvis du fremover vil sælge andre produkter ikke er låst af dit domæne navn :-)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal svaret findes i, at de webshops der åbner med salg af Polo Ralph Lauren, lukker lige så hurtigt igen.
Ralph Lauren vil ikke have danske sider med deres produkter på, som ikke har en aftale med dem.
Det gør så at mange henter restpartier eller kopier af deres produkter og de har sjældent en lang levetid.

De krav Polo Ralph Lauren opsætter, er gangske stramme hvor selv veletablerede detail butikker med flere års salg af deres produkter, har endog meget svært ved at lande en aftale om salg på nettet.

Der er ikke ret mange der har aftale med dem, dog har Kauffman og Magasin som et par af de få, landet en aftale.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at skrive, at alle der sælger deres produkter som er falske på nette vil blive jagtet af deres advokater.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Glemte lige at skrive, at alle der sælger deres produkter som er falske på nette vil blive jagtet af deres advokater.

..og det er vel også fair nok...:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)