Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor timeløn på faktura

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg arbejder i min mands virksomhed med alt kontorarbejde og praktiske opgaver. Nu foreligger der en mulighed hvor jeg på faktura kan hjælpe nogle i en kort periode med følgende opgaver: passe telefon, skrive regninger ud, regne tilbud ud (priserne skulle være rimelige faste og nemme at finde ud af.

Jeg har i 13 år været ansat i stat/kommunalt. - hvor når jeg kigger på min sidste lønseddel siger at jeg tjente 190 kr. Derudover pension og feriepenge. Samt at jeg brugte deres materialer. Og hverken selv har lagt telefon, computer osv. til.

Vi vil rigtig gerne have opgaven, da vi godt kan bruge pengene i firmaet.

Jeg tænkte 200 kr. En bekendt der har været selvstændig i en menneskealder siger 250-300 kr.

Vi snakker om 230 kr nu, i betragtningen af det også er nogle af vores gode venner arbejdet skal udføres for - er vi helt skæv på den. ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej 230 kr er ikke voldsomt - i forhold til ven. Jeg ville nu nok gå højere, 300 kr ex moms for indsatsen (ex moms hvis det er for firmaet men køber trækker jo monsen fra) 

Venlig hilsen John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Ja tænker 230 ex moms det glemte jeg lige at skrive.


Vi tænker bare at hvis vi er for dyre så kan det være vi ikke får opgaven og vi kan godt bruge det i vores økonomiske forhold da vi et spændt op på en "lille" kassekredit.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)