Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god prisliste indeholder....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at lave en fancy prisliste til mine produkter og vil gerne slutte af med en side, hvor der står al det formelle. Noget om lev. tid, leveringsbet. osv osv.

Men jeg mangler virkelig en eller anden form inspiration/vejledning, til hvad der skal stå på sådan en side, så jeg ikke får lavet en tynd kop the.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal prøve at lave en brainstorm om alt, hvad du kan forestille dig af problemstillinger du kan rende ind i ,og hvad der generelt indgår ved køb af dit produkt og hvad der er eksklusiv - og så forestille dig, hvordan du kunne tænke dig at få problemstillingen løst. Dog skal du prøve at have i hovedet at dine vilkår skal være rimelige også for kunden, for ellers risikerer du at vilkårene bliver tilsidesat, hvis det kommer til en konflikt - Derudover kan det give dårlig omtale.

Du kan indhente inspiration i de vilkår, som andre med salg af tilsvarende produkter bruger.

Hvis forbrugere har mulighed for at købe dit produkt, skal du være opmærksom på, at der er en række lovpligtige oplysninger, som du skal give til forbrugeren - Denne oplysningspligt er specielt omfattende ved salg via nettet (fjernsalg). Reglerne herom er omtalt i forbrugeraftaleloven, som du kan se her https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=160666#Kap3 

Generelt vil jeg anbefale, at man får assistance til at få lavet sådanne vilkår, da de kan have stor betydning, og jo skal omfatte al den salg du laver, hvorfor det er vigtigt at have mest muligt med. Jeg har dog fuld forståelse for at man spare som iværksætter - Det gør jeg jo også selv på områder, som jeg ikke har forstand på såsom optimering ift. sociale medier, it, seo osv., hvor det måske er hensigtsmæssigt, at jeg køber mig assistance. 

Jeg har selv stor erfaring med at udarbejde salgsvilkår og giver gerne tilbud herpå - Hvis du vil have sådant uforpligtende tilbud kan du bare skrive til mig på rws@advokatkontoretrws.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)