Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør-partner til seriøs app-startup

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Min forretningspartner (Andreas) og jeg (Kasper) søger en dygtig IOS Backend APP Udvikler med kompetencer inden for live video streaming fra mobil. Vi tilbyder en tredjedel af rettighederne til vores virksomhed, hvis du opfylder vores krav.  

 

Kort om APPEN: 

Grundet APPENs potentiale og på opfordring fra allerede interesserede investorer kan vi ikke gå i detaljer med APPEN og dens funktioner. Vi kan dog fortælle at der er tale om en live video streamings app i stil med periscope/meerkat men med en højere grad af social og lokal relevans. Dette giver vores APP et helt andet formål og funktion, som vi mener gør det til en langt stærkere og mere relevant video streamings APP end de nuværende spillere på markedet.  

 

Kort om dig:  

Du skal have viden og erfaring med opbygning af APPs inden for styresystemet IOS.  

Du skal kunne oprette live video streaming mellem mobilenheder der anvender styresystemet IOS. 

Du skal kunne opbygge en solid database hvor brugerners handlinger (video streamslikesetc) bliver gemt osv.  

Det er et plus hvis du kan kode front end ud fra en færdig designet hi-fi wireframe. 

 

Kort om os:  

Andreas er 25 år og udgør den administrative forretningsdel af projektet. Han har en baggrund i BSc International Business/MSc Applied Economics and Finance på CBS. Med sin stærke forretningsbaggrund står Andreas for den økonomiske og strategiske del af forretningen. Hertil besidder han et stærkt netværk af allerede interesserede investorer.  

Jeg er 25 år og udgør den kreative del af projektet. Jeg har netop færdiggjort min Cand.IT i Interaktive Digitale MedierMed denne baggrund står jeg for udviklingen af det visuelle design og konceptudviklingen. Jeg arbejder pt hos et stort reklamebureau, som giver os et godt netværk i forhold til kreative ressourcer og gode kontakter inden for mediebranchen. Jeg har blandt andet arbejdet på kampagner for nogle af landets største virksomheder samt politiske partier.  

 

Hvis du opfylder ovenstående eller kender en som kunne være interesseret, så send mig gerne en besked eller kontakte mig på mail: kasper.kabbeltvedpedersen@gmail.comSå vil min forretningspartner og jeg gerne have dig ind til et lille møde, hvor vi fortæller mere om projektet.  

 

Fortsat god dag.  

 

Vh Kasper   

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)