Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes. Tak

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil være glad hvis du gider kigge på min side som jeg er ved at lave om.

www.angstekspert.dk

Hvad syntes du?

Jeg er meget i tvivl om mine menu punkter.

Tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Resite.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Umiddelbart er din side en smule rodet. På forsiden får man en masse information - men der er ikke en rød tråd i teksten og i indholdet. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker hjælp til strukturering og tekster til din hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant svar for mig - for jeg prøver netop at være skærpet med det hele. At det drejer sig om at få hjælp. Det kan jeg åbenbart gøre bedre.

Det med den meget information.
Prøver at lave information hele tiden som underbygger at det handler om, behandling.

Det er en maaaaase tekst længere nede på siden, og det er ikke nødvendigvis til brugeren, men til google.

Forsøger med skabelon 1/3 til brugeren (det øverste) og 2/3 til google.

Marina, tak for dit tilbud om at ringe. Jeg forsøger dog at holde omkostningerne nede - der er jo kun klienterne til at betale i sidste ende.

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg tænker måske man skulle have en kontakt formular på siden, som gør kunderne kan kontakte via kan ihvertfald ikke se den. 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er med vilje jeg ikke har en kontakt formular på siden, da det kan få nogle til at sende meeeget lange breve og meddeleser... I stedet for er jeg mere på " at de kan ringe".

Er der andre ting du mangler eller syntes om/ikke om?

Syntes du også der mangler en rød tråd som Marina taler om?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg synes helt klar der mangler noget til øjet, forstået på den måde at din hjemmeside er MEGET informerende igennem tekst. Hvis jeg var dig ville jeg få udviklet nogle grafiske illustration til dine forskellige sektioner. Det er rigtig fint du løbende prøver at indsætte diverse Call to action elementer. Jeg synes dog at det blive meget indholdsløst når de bruger de samme store grønne knapper to gange indenfor så kort mellemrum som tilfældet fx. er på din forside. 

Hvis du har mulighed for det, så synes jeg skal du gøre således at din menu følger mig når jeg som besøgende scroller ned. 

Held og lykke med projektet :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)