Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører af varer til rigtig gode priser. Der tale om varer af flere kategorier.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger varer af kvalitet, behøver ikke være mærkevarer. MEN er ikke interesseret i ting som overhovedet ikke er oppe i tiden, kunne for eksempel være tøj som er af kollektioner mere end 3-5 år tilbage. Så kan du leverer varer i mindre eller større partier indenfor nedenstående kategorier er jeg interesseret.

Typisk er jeg på jagt efter følgende kategorier:

Kosmetik

Parfume

Cremer, hårvoks, hårkur og andre produkter inden for personlig pleje

Isenkram, alt kan have interesse.

Elektronik (kan være høretelefoner, gadgets, mobiltilbehør osv.)

Legetøj

Børnetøj

Tøj til mænd og kvinder

Undertøj til mænd og kvinder

sko og accessories til mænd og kvinder

 

Mvh

Danni

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny.
Jeg har en masse argan olier på lager, som jeg kan sælge til en rigtig god pris. Du kan se dem her:
http://tradealot.dk/real-argan-oil/

VI har også andet på siden. Tag et kig og skriv til mig herinde eller til daniel@tradealot.dk, hvis det har interesse.

Mvh. Daniel

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni! Jeg kan skaffe en del Ralph Lauren og Tommy Hilfiger, hvis det kunne interessere dig.

Kan blandt skaffe 40 Ralph Lauren T-shirts til 5500 excl. moms.

EDIT: Selvfølgelig med dokumentation for ægtheden.

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni,

Jeg har kontakt til flere leverandører inden for disse kategorier, som jeg kan sætte dig i kontakt med. Hvis du er interesseret kan jeg nås på 

info@kotra.dk  el. tlf. 33477227

vh

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der tale om leverandører i Korea som du skriver på de fleste oplæg her? hvis det er i EU er jeg interesseret i at høre mere. Asiatiske leverandører er nemme at støve op. Men i tilfælde af at det er asiatiske kan det have interesse, hvis du som mellemled selv køber varen ind og jeg aftager fra dig.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor støver man de asiatiske leverandører op? :)

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, udelukkende leverandører fra Korea. Vi er ikke et mellemled, og jeg er ingen indkøbsagent. Jeg arbejder for den koreanske ambassade, hvor vi arbejder med handelsfremmende gøremål. Dvs. rådgivning, information og netværk for danske såvel som koreanske virksomheder. Hvis du udelukkende søger leverandører inden for EU, er det også en god idé at skrive det i dit indledende oplæg. 

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man sige, men er bare ikke særligt relevant for ret mange, idet man selv nemt kan gå på alibaba og finde den slags leverandører. Ved mindre i kan skabe en sikkerhed for indkøberen.

Nå men skal ikkke udvikle sig til en diskution.

Tak for buddet, men mener at hvis jeg alligevel er på egen hånd med en ny leverandør fra Asien, vil jeg benytte Alibaba.

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det er meget relevant for aminoerne, at vide at der netop findes andre muligheder end bare Alibaba, hvis man søger kontakter i østen. Desuden hjælper vi med at facilitere handelsdelegationer, møder og markedsundersøgelser, så man får langt bedre indsigt vedrørende hvem man faktisk handler med. En bedre forståelse for hinanden er netop fundamental for, at køber og sælger ved hvad de får.

Alibaba er en glimrende portal, men kendsgerningen er, at man er helt på egen hånd, hvor vi faktisk har tættere kontakt til de virksomheder vi har i vores netværk. At sige at alle andre muligheder 'ikke er særligt relevant for ret mange', som du siger, vil jeg lade op til dig selv. 

Du kan læse mere om den hjælp vi tilbyder på www.kotra.dk  :) 

Edit:

Denne tråd forklarer også lidt mere: 

http://www.amino.dk/forums/t/256424.aspx 

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at du gerne vil reklamere for dit kunnen, men vil du ikke være venlig at gøre det på en tråd du selv opretter. Jeg er som sagt ikke interesseret i dit tilbud og er ret irriterende at du ligger indlæg her som ikke er relevante. tak!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)