Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er jeg?
Jeg er en mand på 21 år som har gode samarbejdsevener, ved tildelte opgaver kan jeg selvstændigt færdiggøre og levere mine opgaver til tiden. Jeg er en meget positivt men realistisk tænkende person. Jeg er meget seriøs og meget målrettet person.
Jeg er en målrettet person som lærer hurtigt..!
"Når jeg først har sagt A går jeg ikke til B!"


Hvad brænder jeg for?
Jeg brænder for at starte virksomhed fritidsbasis indtil omsætningen rækker til at man kan gå skridtet videre!

Hvad jeg kan?
Jeg er uddannet web-integrator og har os nogle års efaring indenfor virksomheds opstartning. Jeg kan programmere i asp.net framework (aspx). Jeg har også en del database erfaring, (sql). Jeg har også lidt med php.
Jeg har derved også en kæmpe viden indenfor reklamefilm med mere.

Hvad forventer jeg af en samarbejdspartner?
Jeg forventer en seriøs person som kan.

Hvilken form for virksomhed?
Det hele afhænger af idéen, jeg er åben overfor alle former for virksomheder!

Hvad forventer jeg af en samarbejdspartner?
En seriøs og målrettet person som kan brainstorme og komme med idéer som vi så sammen kan viderbygge. Gerne en med erfaring indenfor den selvstændige verden.

Jeg håber det har bragt noget interesse? :)
Håber at høre fra dig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WeblntAm 

Jeg har en ide,m som jeg gerne ville lufte, med den rette person. 

Det går ud på at, folk der skal købe en ny bil, de skal ind på hvert enkelt tilbud på nettet, på hver enkelt forhandler, under hver enkel model.!!! dette tager vitterlig 14-21 dage. 

Jeg har selv for lidt tid siden, skulle finde en lille city bil, og det tog os 3 uger, at skrabe nogle tilbud sammen, også fordi mange af siderne de, gør det vitterlig uoverskueligt, både m. priser osv.

Jeg tænker, at jeg skal finde en der kan lave en hjemmeside/portal, hvor at køber kan skrive nogle kriterier ind, at de, f.eks har 150.000 kr. som budget. der skal være plads til 4 pers. osv. osv. jo flere informationer jo bedre. 

Forhandlere de køber disse informationer, og kontakter købere, med tilbud. 

Jeg vil rigtig gerne uddybe ideen m. dig personligt hvis du ahr forstand på at lave hjemmesider? jeg har mange mange mange mange.... flere detaljer, omkring målsætning osv.

Jeg er selv 28 år, har arbejdet med salg de sidste knap 6 år, min force ville være at tage kontakt til bil forhandlere. Jeg bor i Århus, jeg ahr en kæreste, og en lille dreng, og en ny på vej. 

Kunne du tænke dig at stikke hovederne sammen, drikke noget kaffe, og bare lytte?

På forhånd tak

Aron Jensen

Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aron!
Det lyder meget interessant det du skriver, og det kunne faktisk have en god potentiale!
Kan du ikke skrive en pb til mig med din skype. Så kan vi lige skrive/snakke over der?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)