Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er jeg?
Jeg er en mand på 21 år som har gode samarbejdsevener, ved tildelte opgaver kan jeg selvstændigt færdiggøre og levere mine opgaver til tiden. Jeg er en meget positivt men realistisk tænkende person. Jeg er meget seriøs og meget målrettet person.
Jeg er en målrettet person som lærer hurtigt..!
"Når jeg først har sagt A går jeg ikke til B!"


Hvad brænder jeg for?
Jeg brænder for at starte virksomhed fritidsbasis indtil omsætningen rækker til at man kan gå skridtet videre!

Hvad jeg kan?
Jeg er uddannet web-integrator og har os nogle års efaring indenfor virksomheds opstartning. Jeg kan programmere i asp.net framework (aspx). Jeg har også en del database erfaring, (sql). Jeg har også lidt med php.
Jeg har derved også en kæmpe viden indenfor reklamefilm med mere.

Hvad forventer jeg af en samarbejdspartner?
Jeg forventer en seriøs person som kan.

Hvilken form for virksomhed?
Det hele afhænger af idéen, jeg er åben overfor alle former for virksomheder!

Hvad forventer jeg af en samarbejdspartner?
En seriøs og målrettet person som kan brainstorme og komme med idéer som vi så sammen kan viderbygge. Gerne en med erfaring indenfor den selvstændige verden.

Jeg håber det har bragt noget interesse? :)
Håber at høre fra dig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WeblntAm 

Jeg har en ide,m som jeg gerne ville lufte, med den rette person. 

Det går ud på at, folk der skal købe en ny bil, de skal ind på hvert enkelt tilbud på nettet, på hver enkelt forhandler, under hver enkel model.!!! dette tager vitterlig 14-21 dage.