Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain Help Grp.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Gennem et stykke tid har jeg rumlet med en ide om at lave et fællseskab/gruppe kært barn mange navne, med fokus på Dandomain webshops.

Jeg tror alle på et tidspunkt har kæmpet med hvordan det virker, smarte tricks osv. osv. og ikke rigtig har kunnet finde et godt forum som kunne understøtte dette.

Jeg vil lave det som en lukket Facebook gruppe og der vil være fokus på følgende:

API og integration
Moduler
Templates
Linkbuilding mod de sociale
Google
Billeder/Foto
Generel opsætninger
Adwords
SEO
Men også bare generelle ideer, tips og tricks til hvordan I/man takler problemer.

Kom glad og vær med....

https://www.facebook.com/groups/844923075629081/

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også lave den med gruppesystemet herinde.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, ved jeg godt Niels, men det er nu bare så dejlig nemt med en Facebook gruppe.

Fra København S
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt initiativ!

Thumps up!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Gennem et stykke tid har jeg rumlet med en ide om at lave et fællseskab/gruppe kært barn mange navne, med fokus på Dandomain webshops.

 Du er sent ude - findes allerede :)

https://www.facebook.com/groups/dandomain/ 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper, det er desværre en lukket gruppe, hvor kun en DanDomain partner må komme, nemlig ham der har oprettet den. Den gruppe Fresno Bob har oprettet er for alle, og dermed giver det også alle brugerne af gruppen mulighed for at få idéer, input og hjælp fra andre DanDomain Samarbejdspartnere.

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen
YouWe ApS

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Sakariassen:
Jesper, det er desværre en lukket gruppe, hvor kun en DanDomain partner må komme, nemlig ham der har oprettet den

 Sludder - Det er for alle med en dandomaine shop.  

Har selv været medlem længe :)

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det var ikke det jeg skrev :-) Jeg skrev at det kun er Cygnet (DanDomain Partner) der er til stede i gruppen. Det vil sige, at andre DanDomain partnere ikke bliver lukket ind. I den gruppe som Fresno Bob har lavet, har andre DanDomain Partnere også lov at komme og hjælpe brugerne. Jo flere jo bedre!

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen
YouWe ApS

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Sakariassen:
Det var ikke det jeg skrev :-) Jeg skrev at det kun er Cygnet (DanDomain Partner) der er til stede i gruppen

 Ahh - ok - den misforstod jeg - troede du mente "alm." brugere.. :)

Men, jeg har da set andre partnere blande sig indimellem - så helt udelukket er de vidst ikke

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jesper

Selve ideen er at alle, og jeg mener alle der kan drage nytte af andre som på en eller anden måde har tilknytning til Dandomain er velkommen i gruppen.
Gruppen skal ikke styres ud fra hvem der er partner, alm. bruger eller hvem der har en kommerciel eller non kommerciel tilgang til tingene.

Min tilgang er at jeg er kunde hos Dandomain, med et par partner på bagsmækken. 
Jeg er for det meste glad for den support jeg får, men visse ting kræver bare at man taler med personer som sidder med den IRL viden som en daglig bruger gør.
Her tænker jeg også på hvordan systemet kan tænkes ind i en evt. anden kommerciel vinkel end den vi f.eks. benytter i dag.

Jeg tror på ideen om at hvis man giver, så får man på et tidspunkt igen.
Naivt måske, men er glad for den positive tilgang.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)