Vi har i denne tid optimeret lidt på vores landingpage hos Pravour Filmbureau og i den sammenhæng ønsker vi lidt feedback fra målgruppen. Kort kan jeg fortælle at Pravour Filmbureau er producerer film til erhvervslivet. Hos vi kan varetage alt fra den strategiske storytelling og til den færdige produktion. Vi har har specialiseret os i web- & reklamefilm med hovedfokus på online medier.
Generelt en rigtig fin og stilren landingpage. Der er dog et par ting rent konverteringsmæssigt jeg synes I bør overveje.
Først og fremmest synes jeg der mangler et synligt telefonnummer, såfremt jeg som potentiel kunde sidder og brænder inde med et konkret spørgsmål i øjeblikket. Endvidere synes jeg i skal have nogle konkrete referencer / cases ind på landingpagen, med den simple årsag i at underbygge jeres ekspertise/kompetencer overfor målgruppen. “Modtag tilbud“ knappen bør i angive i en anden farve i den gennemgående sorte farve. Find en farve som adskiller sig fra resten af designet.
Ja, det er da en god idé med et synligt telefonnummer på landingpage, hvis nogle foretrækker dette. Jeg prøver ligeledes at teste med en anden farve knap til det ene CTA, da den anden allerede er grøn og skiller sig væsentlig ud længere nede på siden.
Med hensyn til cases på landingpage er der allerede tre eksempler, men mener du ikke det er tilstrækkeligt?
Det var så lidt, jeg er glad for at kunne hjælpe :-)
Ift. cases: Jeg er bekendt med at I pt. har tre film liggende på jeres landingpage. Problematikken er at disse i kommunikationssammenhæng ikke fungerer som referencer / cases, men mere som produkter jf. deres titler “kampagnefilm osv“.
Når jeg snakker cases mener jeg mere i stil af: “Reklamefilm for webureuaet ErhvervsHjemmesider.dk“ Også en udtagelse fra kunden under filmen, eller en beskrivelse af hvordan I løste min opgave.
Kan du se forskellen? Ellers må jeg lige uddybe yderligere.
Synes I skal kigge på jeres reference- og presseomtale afsnit.
Når jeg ser det præsenteret på den måde og den kaliber der er, forventer jeg links til de forskellige referencer, fx til casen, måske bare en kort beskrivelse, men casen vil være optimalt. Og det samme med presseomtalen, links til artiklen eller lignede.
Vh Jimmy
Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj. www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.
Savner at blive viderestillet til side, hvor i har fået presseomtale fra. Er helt sikker på, at hvis i tracker click på siden, så vil i kunne se hvor mange der forgæves forsøger at komme frem til siden i har fået presseomtale fra.
Ellers synes jeg generelt, at det er en flot og overskuelig side.
En lille detalje jeg undrede mig over, var at 30 sek. efter jeg havde set din side, poppede der sørme reklame op for jer på Facebook. jeg mener ikke jeg blev spurgt om tilladelse til cookie på jeres side, eller hvordan hænger det sammen?