Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nichefinder.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på min nye side nichefinder.dk. Idéen med siden er, at give inspiration til folk der søger efter en ny niche. Det kan være til et affiliate site eller hvis folk vil springe ud som webshop ejere men savner idéer til noget at sælge.

Jeg er lidt usikker på farvevalget til de forskellige knapper, så der kunne jeg specielt godt bruge nogen kommentarer / forslag til ændringer.

På forhånd tak :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed og sjov ide, som er perfekt til de nye iværksættere. :)

Kunne være fedt hvis andre kunne tilføje en niche. 

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:
Kunne være fedt hvis andre kunne tilføje en niche. 

På ingen måde avanceret, men nu har man mulighed for at indsende nicheforslag - http://nichefinder.dk/indsend-nicheide/

Tak for forslaget :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide .D

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé. Overvej om man ikke skulle kunne trække listen over forslag særskilt, synes vejen for at nå hele vejen rundt kan være lang, nu da den køre random.

Under guides kunne du skrive lidt om hvad man generelt skal igennem for at starte op.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Hansen:
God idé. Overvej om man ikke skulle kunne trække listen over forslag særskilt, synes vejen for at nå hele vejen rundt kan være lang, nu da den køre random.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med at "trække listen særskilt", så jeg lavede en anden mulighed. En side med alle nicheforslag som man kan tilgå fra forsiden. Opdelt til dels alfabetisk men stadig en anelse bar, du kan se den her http://nichefinder.dk/alle-nicheideer/.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Hold kæft det er en original idé. Thumps up. Synes godt at du kunne give “find webhost“ en grøn farve i stedet for den røde. Rød er i min optik en farlig og til tider negativ farve. Prøv en behagelig lysegrøn! 

God vind med sitet! :-) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske udemærket ide, helt sikkert noget mange iværksætterspirer kan have glæde af.

Overvej evt. at lave underkategorier. Eks. er der et punkt "vaskemaskiner". Der kunne være underpunkter som: sælge vaskemaskine, reparere vaskemaskiner, affiliate om vaskemaskiner, forbrugerguides/blogs om vaskemaskiner - bare for at give nogle eksempler.

Mvh Carsten

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med at "trække listen særskilt", så jeg lavede en anden mulighed. En side med alle nicheforslag som man kan tilgå fra forsiden. Opdelt til dels alfabetisk men stadig en anelse bar, du kan se den her http://nichefinder.dk/alle-nicheideer/.

Det var lige sådan en side jeg mente :) rigtigt godt Yes

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Jonas

Hold kæft det er en original idé. Thumps up. Synes godt at du kunne give “find webhost“ en grøn farve i stedet for den røde. Rød er i min optik en farlig og til tider negativ farve. Prøv en behagelig lysegrøn!

God vind med sitet! :-)

Har ændret farverne på webhost siden, jeg syntes jeg har ramt den grønne meget pænt - det gav et problem med den anden knap i bunden så den blev gul til en start. For at folk kan sammenligne, er affiliate siden de gamle farver.

Carsten Jacobsen:
Ganske udemærket ide, helt sikkert noget mange iværksætterspirer kan have glæde af.

Overvej evt. at lave underkategorier. Eks. er der et punkt "vaskemaskiner". Der kunne være underpunkter som: sælge vaskemaskine, reparere vaskemaskiner, affiliate om vaskemaskiner, forbrugerguides/blogs om vaskemaskiner - bare for at give nogle eksempler.

Mvh Carsten

Det vil kunne give en helvedes lang liste hvis alle ting der kan (og vil) gå i stykker får en "reparer" osv, så jeg tænker en artikel i min fine (endnu tomme) guide sektion med at tilføje ting til nicher. Fx, som du siger med vaskemaskiner, hvordan kan man udvide det. Folk har også godt af at bruge tænkeren til at tilføje lidt selv, ellers kommer de næppe langt ;)

Jimmy Hansen:
Det var lige sådan en side jeg mente :) rigtigt godt Yes

Phew, jeg kan stadig tænke korrekt kl 2 om natten så, lækkert. :)

Og tak for al responsen indtil videre folkens, det er stærkt værdsat! :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)