Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.frøkenfryd.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frøken Fryd Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er :-)

Jeg har webshoppen www.frøkenfryd.dk 

Hvis nogle kunne tænke sig at give feedback, ville det være alletiders. 

Jeg vil ikke skrive så meget her, men gerne høre hvad I tænker efter et besøg på min webshop?

VH Gitte

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg synes det ser virkelig godt ud, lækkert logo og hele siden er super simpel og rar at se på!

Det eneste der i min optik er lidt træls, er at priserne står med gråt? Men det er måske bare mig :) men ellers super fedt site! 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt logo - og generelt fin og overskuelig side. 

Jeg savner under "Om os" måske lidt mere info om dig/jer som står bag. Og eventuelt ville jeg have sat kontaktoplysninger, adresse og cvr. nr i bunden, så det er nemt og hurtigt at finde frem til for kunden. 

Ellers ser det rigtig fint ud. Og fed campingvogn du har dig.. Cool

God søndag. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med at du/i også køre ud til arrangementer med mad osv?

Dette ville i så fald være rart at kunne se på hjemmesiden.
- jeg kunne ihverfald ikke se det på mobilen :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Har du en mail jeg kan skrive til? Har lige nogen spørgsmål, og så også lige et tilbud faktisk.

Mvh Matias

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Rigtig flot og enkel website, nem at overskue og dejlig nem at finde ud af.

Under din rullende cafe' ville jeg nok få lavet en flok billeder af de forskellige "menuer" som i tilbyder, nogle billeder der viser hvor lækkre jeres menuer er, det syntes jeg du mangler.

God vind med projektet.

//Kim

Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Ziabell Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge dansk lov har kunden 14 dages fuld fortrydelsesret for varer købt på nettet. Det betyder at indenfor 14 dage kan kunden fortryde sit køb og få ALLE sine penge igen. Også fragtomkostningerne.

Det er også lovpligtigt, tydeligt at fortælle dette på sin hjemmeside.

På din hjemmeside står der at indenfor 14 dage kan kunden fortryde sin ordre og få varens pris refunderet men i beholder fragtprisen til at dække fragtomkostningerne. Det kan i ikke.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke korrekt..

I medfør af § 16 i lov nr. 451 om visse forbrugeraftaler fastsættes:

§ 1. Den erhvervsdrivende skal på papir eller et andet varigt medium give oplysning til forbrugeren om dennes fortrydelsesret i overensstemmelse med reglerne i §§ 10, 12 og 14 i lov om forbrugeraftaler.

Kunder har altså ikke krav på fortrydelse af køb, som indebære refundering af beløbet. Men det er en service, som de fleste virksomheder yder..

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frøken Fryd Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback allesammen

Dejligt at få så positive tilbagemeldinger - så har jeg ikke knoklet helt forgæves :-)

Jeg kan bestemt bruge jeres gode råd og forslag..  der er da kommet nogle ting frem jeg ikke lige har tænkt over.

Mvh Gitte

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Fra  proofreading.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Det ser stort set fint ud. Jeg er måske ikke ind i dine målgrupper, men hvis det hjælper, her er mine tanker:

1. Logo'en fylder for meget plads og man er nødt til at skrolle ned for at kunne se produkterne. Du kunne eventuelt have logoen stor på forsiden, og så gør den mindre på undersiderne.

2. Du bruger en hel linje på toppen for 'søg' og 'indkøbskurv', som betyder, at der er ekstra hvid plads - måske kunne de sidder sammen til højre, så du kan rykke logoen op lidt

3. 'Fri fragt ...' linjen ligger ikke lige med andre tekster/sidegrænser - det ser lidt akavet ud. Det kunne ligge i midten eller op ved indkøbskurven.

4. Produktbillederne er lidt for stor - hvis de var lidt mindre, kunne du vise flere produkter ad gangen. Som du har gjort, kan folk altid se et større billede, når de klikker på produktet.

5. Den lyseblå tekst i bunden er lidt for lyseblå og kan være lidt svært at læse.

6. Din 'kontakt os' link findes kun nederste på siden. Det kunne være en god idé at have linket på toppen og/eller i menuen.

Jeg håber det hjælper!

Mvh

David

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)