Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger investorer til Fitlife.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en mand, på 19 år, som har fået en idé jeg virkelig brænder for. Men da lån til start-up's kan være meget vanskelige at få godkendt - især som ung iværksætter, søger jeg derfor en investor til at medfinansiere min ide
Virksomhedskoncept:
Firmaet Fitlife er en online platform som kommer til at forhandle kampsport udstyr og kosttilskud.
Derudover vil der være tilknyttet en diætist, som vil kunne lave skræddersyede kostplaner og råde og vejlede om kosttilskud osv. Det vil være muligt at købe produkter og kostvejledning seperat, men også som bundles med rabat.

Som sagt vil Fitlife udelukkende være en webshop, hvorfor de faste udgifter er begrænset.
At tøj ikke forgår, og at udløbsdatoen på kosttilskud, som udgangspunkt, er lang - er altsammen med til at minimere risikoen for tab på investeringen.
Jeg har allerede etableret kontakt til div. fightwear firmaer som tilbyder wholesale løsninger.
Ligesom der også er fundet lagerlokale.
Diætisten vil være tilknyttet på akkordløn dvs. lønnen vil blive beregnet pr. kunde der bliver lagt kostplan for.

Mht. hjemmesiden, har jeg massere af ideer til webdesign m.m, og da jeg selv har arbejdet med div. redigeringsprogrammer og webdesign (på hobyplan), kommer jeg til at være hands-on med både layout, logo osv.

Jeg har regnet på det og vurdere at der skal buges 250.000 kr. for at kunne søsætte ideen. Dette vil dække, lager, IT, oprettelses- og vedligeholdelsesudgifter, revision og markedsføring.
investering vil ske mod en andel i virksomheden, som bliver forhandlet mellem parterne

Skulle dette have bare den midste interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig, for en samtale, for en mere dybdegående business plan, eller for at få besvaret eventuelle sprøgsmål.

Ideer eller gode råd, modtages gerne.

Med venlig hilsen.
J. Andersen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er de fint åben om planen og det gør investorsøgning lettere. Der er substans synes jeg

Når det er sagt, skal det også advares om, at det er svært at finde investorer til ting på ide plan i moodætning til ting der er sat lidt i gang, og at investor med 250.000 vil stille krav om enten meget højt direkte return, eller ejerdel og rettigheder

Du kan evt prøve Amino kapital, ligesom du kan google Crowdfunding for at se om der der er funding du kunne udnytte, og så evt læs http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html med lidt gratis råd om investoransægninger

God vind med projektet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for kommentaren, jeg vil sætte mig til og læse lidt rundt på din blog da det ser ud som om den ville kunne give mig meget mere erfaring.

250.000 er meget, og jeg ved at sandsynligheden er lille.
Men da jeg selv vil ligge al min tid i projektet og da samtlige af pengene vil blive investeret i firmaet og intet vil gå til personlige formål håber jeg på at der er nogen der ser en mulighed i det, mod en del/stilling i firmaet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmykaltoft:
intet vil gå til personlige formål håber jeg på at der er nogen der ser en mulighed i det, mod en del/stilling i firmaet.
også vigtigt punkt - investorer er gladest for at pengene ikke bare spises som løn - så godt punkt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Investorerne kan føle sig sikre på at intet vil gå til personlige formål.
Da min SU dækker diverse faste udgifter har jeg ikke noget og bruge de penge på, og vil derfor ligge alle pengene i projektet.

Ting jeg som forbruger vil have vil jeg vente med at købe til firmaet er oppe og køre, og der er kommet et fint overskud.

- Hvis der er nogen der ser en mulighed i dette projekt men syntes 250.000 er for meget er i velkommen til at kontakte mig med et andet tilbud, så finder vi en løsning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)