Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis jeg siger 'kaffemaskine' - hvad siger du så?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Så din "kunst" David er vel, at sætte begrebet/produktet "kaffemaskine" ind i nogle designmæssige og grafiske perspektiver m.m. ???

Hej Ib.

Ja, det er netop hvad det handler om - om at sætte begrebet 'kaffemaskine' i perspektiv, så jeg har forudsætning for at designe den 'optimale' kaffemaskine.

Tusinde tak for dine råd og links, Jeg beklager, at jeg ikke kunne forstå dem til at starte med.

Men dine links er en rigtig god måde at få input på!

Kh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:
Ja, det er netop hvad det handler om - om at sætte begrebet 'kaffemaskine' i perspektiv, så jeg har forudsætning for at designe den 'optimale' kaffemaskine.

Vi bruger ikke kaffemaskine hos os, men laver kaffen på den gammeldags måde med kogende vand og en tragt osv. Og det skyldes:

- Kaffemaskiner kalker voldsomt til her i det sydfynske
- Kaffemaskiner (de almindelige, ikke ekspresso m.m.) er tit kedelige at se på
- Vi syntes ikke, kaffen var varm nok
- Kaffe, der har stået længe på en kaffemaskine er en forbrydelse mod menneskeheden

Men vi er klar på at afprøve en prototype, hvis du har lavet en Big Smile

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvorfor har du lige valgt en kaffemaskine, hvis jeg må spørge? Det er noget af en opgave at vælge :)

Kære Fashion-Seller

Jeg har valgt en kaffemaskine fordi det er noget alle forstår og har et forhold til. Derudover er der nogle fysiske ting/processer, som skal foregå, hvis man vil brygge kaffe - og jeg synes det også er ret spændende. Men, ja, det gør det sværerer for mig.

Men jeg har allerede set, efter at have researcehet - at det faktisk er fuldstændigt komplet indviklet!

Men, jeg kan lide kaffe - jeg har ikke selv en kaffemaskine - men jeg vil gerne lave et godt design (og måske endda få en god karakter) til mit projekt.

Sig frem, alle, hvis nogen vil hjælpe Smile

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Vi bruger ikke kaffemaskine hos os, men laver kaffen på den gammeldags måde med kogende vand og en tragt osv. Og det skyldes:

- Kaffemaskiner kalker voldsomt til her i det sydfynske
- Kaffemaskiner (de almindelige, ikke ekspresso m.m.) er tit kedelige at se på
- Vi syntes ikke, kaffen var varm nok
- Kaffe, der har stået længe på en kaffemaskine er en forbrydelse mod menneskeheden

Kære Birte

Jeg laver også selv kaffe på tragt. Det er en dims man kan købe for 10.- kroner hos sin nærmeste dimse-forhandler.

Dét er en fuldstændigt god grund til, at jeg IKKE skal designe en kaffemaskine.. (fordi med kaffetragte, er der ikke brug for kaffemaskiner).

Men hvad skal jeg så lave, til mit afgangsprojekt?

Kh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

davidchristensen:
Dét er en fuldstændigt god grund til, at jeg IKKE skal designe en kaffemaskine..

Nej, du skal da lave en smuk lille maskine, der laver varm kaffe og ikke kalker til... :-)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)