Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt / Porto til Kina fra Danmark "webshop"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har pakkelabels og div andre.. men bare ikke til Kina :-)

Nogen som kender til eller ved om det er muligt at finde rimelig forsendelse (porto/fragt) af alm webshop pakker fra Danmark/Tyskland til Kina

 

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen hint?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
er muligt at finde rimelig forsendelse (porto/fragt)

 

hvad er det du mener med rimelig ?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jack:
er muligt at finde rimelig forsendelse (porto/fragt)

 

hvad er det du mener med rimelig ?

Nu ved de fleste af os hvad som det koster at sende fra Kina til Danmark og det er ikke spec. dyrt, men at post dk har en standart pris på ca 500 kr for 2 kg.
er for dyrt, der er heller ingen som siger det absolute behøver være luft fragt, men Track N trace er nødvendigt, og brev pakker er max 2 kg.  så der for er brev pakker udelukket.

Jeg ville gerne høre om i kender nogen som kunne være gode til netop pakker til Kina

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver af luftfragt ikke ubetinget er nødvendig - kan dine kunder virkelig vente 30-40 dage?

Prisen på pakker afhænger altid af hvor mange du sender månedlig. har du mange kan du forhandle en god (bedre) pris også med Post Danmark.

Der er mange andre muligheder sådam f.eks Bring eller Asendia  udover dem er der alle kurerfirmaerne såsom UPS. Fedex DHL ... OSV

 

 

 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Du skriver af luftfragt ikke ubetinget er nødvendig - kan dine kunder virkelig vente 30-40 dage?

Prisen på pakker afhænger altid af hvor mange du sender månedlig. har du mange kan du forhandle en god (bedre) pris også med Post Danmark.

Der er mange andre muligheder sådam f.eks Bring eller Asendia  udover dem er der alle kurerfirmaerne såsom UPS. Fedex DHL ... OSV

Selvfølgelig ville luftfragt være at foretrække, men er det for dyrt går ide'en lidt i stykker

Jeg spørger her fordi, her måske sad en som viste hvem, så jeg er fri for at skulle snakke med hele branchen :-) jeg kan heller ikke sige hvor mange pakker
det vil dreje sig om, fordi er fragten umulig så bliver der ingen buisness, vi skal jo starte et sted, ingen kan lave en milion forretning fra dag 1 

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

Kontakt gerne Trust Forwarding (www.trustforwarding.com) Vi er speditør med speciale indenfor luft, sø og kurer transporter. Vi laver bla. meget til-fra Kina.

Vi er bla. en del af SAS gruppen og har derfor gode muligheder fra Kina.

3232 4488 / trustcph@sas.dk

Mvh

Trust

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
jeg kan heller ikke sige hvor mange pakker
det vil dreje sig om buisness,

Du bliver nødt til at komme med et eller andet estimat for hvor mange pakker du forventer, ellers får du ingen fornuftig pris.

 

Fra Skælskør
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  DDP ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Vi er et lagerhotel som har erfaring med forsendelse til udlandet, du er velkommen til at skrive til mig på christina@ddp.as så kan vi tage en dialog der.

Mvh

Christina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)