Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grillsmagen.dk - Feedback, tak.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Nu har Grillsmagen.dk været oppe i nogle måneder, og jeg ville derfor gerne lave en slags status over siden. Så hvis I gider at være søde, at gå ind på min side og så se hvad I ville lave om, hvis siden var jeres. Tager imod alle ideer og forslag med kyshånd ;)

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes at det ser fint ud, men det jeg ville have gjort anderledes var at finde nogle andre farver, synes ikke at logoet ser specielt godt ud på en "blå" agtig-baggrund.

Så kunne du også lave nogle flere social-profiler, som Twitter, Google+ (det er dem jeg bruger).

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Klare og tydelige CTA knapper på produkkortet på forsiden. 

En "Hvem er vi" på forsiden - med fysisk adresse m.m.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres forslag :)

Anders > Jeg har tænkt på det med Twitter osv. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg har meget svært ved at finde ud af de sider. Men det må være noget, som jeg må sætte mig ned og lege med.

Folmand > Hvad er CTA knapper? "Hvem er vi" er helt sikkert noget som er i støbeskeen, jeg har bare svært ved at lave tekster.

Matias > Kunne du ikke fortælle lidt om hvilke ideer du har? Det er vel lige så godt, at gøre det her :)

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg synes det er et godt koncept du/I har fået smidt sammen og jeg kunne forestille mig, at der er et rimeligt salg i de valgte produkter - hvis ellers priserne kan hamle op med SuperBrugsen, Netto, Nemlig.com og lignende. Det er efter min mening minimum én af to ting du skal slå på: A) Billigste priser (husk leveringspriser!) eller B) Største udvalg af specialvarer. 

Angående selve udseende og funktionering, så savner jeg følgende:

1) Mere iøjenfaldende, indbydende og humørfyldt design generelt. Det er ikke et abonnement til Børsen du sælger, men derimod smagen af sommer, gode oplevelser med vennerne og masser af fantastiske grillaftener. Lad dit design afspejle det lidt mere, så kunden med det samme bliver i godt humør. Det er et kæmpe call to action, hvis kunden straks får associationer til positive oplevelser, når han ser dine produkter.

2) Søgefunktionen kan optimeres ved at lave en ajax-søgefunktion, så der søges allerede i det du har indtastet et par bogstaver uden, at du behøver trykke 'søg'.

3) Jeg savner et meget større udvalg og nogle mere eksotiske og anderledes produkter. Det henfører lidt til salgsargumentet fra punkt B herover. Hvor er alle produkterne med baconsmag, syltede ananas i chili, grillkul der afgiver ekstra røgsmag til kødet eller de helt specielle skumfiduser som smelter særlig lækkert! 

4) Ved hvert produkt ville jeg skrive mere nøjagtigt hvilke ingredienser der er tale om. Varedeklarationen kan fjerne en barriere for allergikere og helsefanatikere og dermed øge antallet af potentielle kunder. Samtidigt har det ingen rigtig downside og vil derfor kun generere et mérsalg.

5) Ovenstående uddybende varedeklaration kunne du samtidigt koble til nogle filtre, og på den måde give kunden mulighed for bevist at søge efter eksempelvis 'ketchup uden løg', 'marinader med under 24 % fedt' og hvad ved jeg. Fuldstændig som i tøjbutikker hvor du kan søge efter alle blå bluser i størrelse XL, kan du her bygge det op efter dine varer.

Ovenstående er blot lidt hurtig brainstorm. Sig til hvis du vil have mere :-)

- Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En fin side.

Må jeg spørge hvorfor flammerne er bag grillen i logoet?

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg skal nemlig upload et billede, og det har min computer svært ved over Amino

Mvh Matias

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Resite.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Hvis du er interesseret kan jeg skrive nogle lækre tekster til din hjemmeside - fx "hvem er vi" og gode, SEO venlige produktbeskrivelser.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej navnebror :)
Først og fremmest vil jeg sige at det er en rigtig flot hjemmeside. Dejlig overskuelig, og med klare og tydelige billeder.

Det eneste der lige springer meget i øjnene er den mørkeblå farve i headeren.
Den ville JEG skifte ud med et billede af en lyseblå himmel med et par skyer. - Der er meget mere indbydende og stråler af sommerdage!
Sommerdage gør folk glade i låget :)

Ellers er det kun meget små detaljer som "Powered by Shopify", i bunder, som jeg ville fjerne.

Men som sagt, flot, enkelt og overskuelig hjemmeside.

Go' vind! :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)