Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger indland/udlands leverandør til produktion af 500-1000 tshirts årligt med tryk.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efter afholdelsen af et succesfuld weekendseminar med en meget anerkendt amerikansk PhD og "fitness-ekspert" fået muligheden og eneretten til at producere og distribuere hans tøjserie i Europa.
Tøjet består af tshirts, tanktops og tights i sort/farvet der er trykket med hans logo og motiverende quotes på forside/bagside.

Jeg søger derfor viden og information om hvorledes dette er muligt at få lavet til en ordentlig pris i DK, eller om jeg skal til udlandet for at importere dem hjem. Jeg har allerede nu mulighed for at importere hans produkt fra USA, men grundet importgebyrer på tekstil vil jeg helst undgå dette. Derudover er det meget sjovere og mere udfordrende og lærende selv at stå for det. Jeg tænker det er billigst at importere tshirtsne fra udlandet og få trykket lavet herhjemme.

Har I kontakter/erfaringer/gode råd med produktion og tryk i/uden for Danmark?

Hvis du har et par minutter ville det være super fedt lige at tale sammen over skype - så sender jeg en kæmpe virtuel highfive din vej!

Daniel.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

hvis du kun skal bruge 500-1000 t-shirts, så kan det ikke betale sig at importere selv.

Du kan evt. kontakte www.newjersey.dk eller www.rogt.dk - de sælger begge T-shirt engros.

Fordelen ved at bruge en dansk leverandør, er også at du kan modtage prøver af kvaliteten hurtigt osv.

Hvis du mangler et godt og billigt sted at trykke dem, så kan du bruge VB tryk (ligeså grim deres hjemmeside er, ligeså dygtige er de til at trykke :-)

vitus-b.dk

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækkert svar Marwe. Det vil jeg kigge nærmere på. Du køber måske selv de rene tshirts fra newjersey eller rogt?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, engang i mellem - men normalt importerer vi dem selv. Men hvis man ikke er verdens mester i tekstiler, så er det altså meget nemmere at købe hos en dansk leverandør, hvor du kan få tilsendt vareprøver osv. hurtigt - og de har stort set alle varer på lager i DK, så hurtig levering. Og de kan også meget bedre rådgive om hvad du skal bruge - hvis du ikke selv ved det, ellers hvis du har en vareprøver fra USA, så kan du sende den til dem og sig de skal finde en kvalitet/pasform der matcher.

Så hellere betale et par kroner ekstra for denne "sikkerhed"

Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du selvfølgelig ret i. Sikkerheden er altid lækkert. Har du nogen erfaring med det ene eller andet af de ovenstående firmaer?
Når du importerer dem selv, hvorhenne køber du dem så - en engros-handel i udlandet?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De er begge to gode, men prøv at ringe til dem - de kan jo lidt forskelligt begge firmaer, og der er en t-shirt ikke bare en t-shirt, der er mange forskellige muligheder.

Vi handler direkte på fabrikker, og det er kun for "folk som ved hvad det handler om" - altså ikke for at lyde som smart ass :-)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel. 

Først og fremmest godt gået - du har skabt dig et godt udgangspunkt for at komme videre. Det at have en navn og allerede eksisterende label at starte ud med er uden tvivl et stort skridt taget i den rigtige retning til at kreere salg

Siden du ikke ønsker at bruge det tøj som din 'fitness-ekspert' allerede får produceret og det må betyde der ikke er store krav til tøjet, hvilket gør det hele lettere som udgangspunkt, men også lidt mere kompliceret da det vil sige du har mere selv at tage stilling til.

At købe en standard tee lokalt har fordele af der ikke er så meget at tage stilling til ud over at lægge en ordre. Du arbejder standard på design, kvalitet (metervare valg) og betaler så desto mere for produktet, men det er en let indgangsvinkel til at komme i gang.

Ønsker du at produceret egen design og vælge egne metervarer skal du ud og finde en producent - jeg skal være dig behjælpelig, så frem du ønsker, med produktion her på Madagascar. For det kan svare sig at importere egen kollektion og minimum (moq) er omkring de 500 styk. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke krav er der til de tshirts? Eller har den amerikanske ekspert intet problem med, at hans navn bliver kædet sammen med et tilfældigt produkt?

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)