Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger.
Jeg har længe drømt om at starte min egen webshop og har undersøgt de forskellig ting de kræver, men jeg har forgæves prøve st finde leverandør de sidste par måneder.
Jeg søger leverandør til ung kvinde tøj og tilbehør, er der nogle der kender nogle ?
Eller hvis du kender nogle der har svært ved at få deres tøj ud i webshops og buttiker, er det også en mulighed.

Håber i kan hjælpe!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at UK (England) har en masse gode hjemmesider og wholesalers til kvindetøj. 

Prøv at google UK womens wholesaler eller sådan, de plejer at have et ret solidt udvalg, og der er noget til enhver smag. Har du stadig problemer, må du gerne smide mig en mail på matdau@live.dk, jeg har vidst en masse sider liggende. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja,

Er det her noget i stilen af, hvad du leder efter? http://www.styletou.com/ 

Vi har en del kontakter til forskellige tøjproducenter og grossister. Du kan skrive eller ringe hvis det har interesse :)

tlf: 33477227

info@kotra.dk

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger tilbehør? Er vi så ude i personlig-pleje produkter også? For her kan jeg være meget behjælpelig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)