Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stamdata fra e-conomics til C5 2012

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg kender både e-conomic og C5 m.fl. via arbejdet med I.B (se evt. www.datakons.dk/IB). Jeg giver gerne en god pris på flytning af data. Send evt. en mail med flere oplysninger.

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Som sagt så snakker man om at C5 vil udgår 2019, men der er stadig ingen konkrete svar på om den nu også udgår den dato, jeg tror at man får at vide at systemet skal udgå og at man derefter har x antal år i en udfasning.. 

Du kan tage fat i os så kan vi lave en pris til dig på hvad det koster at udlæse data fra e-conomic til C5 2012 da vi også sælger e-conomic og C5.

Med hensyn til Aplicor vil det nok blive en rigtig stor spiller på det danske marked - da det er folk bag C5 & Concorde XAL som har udviklet Aplicor og går man ind og kigger på programmet er systemet meget lig C5 dog på en langt bedre og nyere platform, systemet afvikles via Browser som E-Conomic, med hensyn til priser er den ikke dyre end C5 hosted - du skal tænke på at de efterfølgende brugere kun koster 149,- kr pr bruger hvor C5 koster 395,- kr - Vil man erhverve Aplicor er den stadig billigere end C5 2012 versionen. 

Du er også her velkommen til at kontakte os for Aplicor og evt en snak om dine behov.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Kunne det have din interesse at få introduktion til vores system Odoo som kan hjælpe dig med disse behov og vi har god sommer kampagne i øjeblikket. Vi kan også få alle data overført som du ønsker så al historik er på plads. Få et helt uforpligtende gennemgang og du kan kontakte mig på 25101616. mvh Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)