Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkelabels.dk API

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer 

nogen der har erfaring om dette og kan hjælpe med en løsning.

 

Jeg har et problem med Pakkelabels.dk integrationen , Jeg kan ikke få min PS 1.6.14 shop til at arbejde sammen med pakkelabels api .

 

den skriver der er en fejl i kommunikationen og derfor deaktiveret min shopintergretion.

 

Jeg har haft fat i Pakkelabels support og de har fundet fejlen denne.

 

Citat fra deres Support-

Jeg har kigget i loggen, og fundet præcis hvad der forudsager fejlen. 

 

VI forsøger at hente ordre informationer ud på ordre 16, ved at besøge siden: http://flyon.dk/api/orders/16

Den fejler med: "Internal error. To see this error please display the PHP errors."

 

Der er desværre ikke meget mere vi kan hjælpe med. Du er nød til at have en Prestashop ekspert ind over, som kan kigge i jeres log filer, og se hvad der forudsager fejlen. 

 

hvor kan jeg rette denne fejl finde en evt løsning

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette API kald ser ud til at kræve authentication. Uden at kende til Prestashop vil jeg gætte på at det er der fejlen ligger.

Kan du slå authentication fra? Eller bedre, lade pakkelabel's API bruge authentication?

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan ille slås fra eller til denne funktion findes ikke i nu :-)

Pakkelabels.dk kan ikke selv hjælpe med en løsning selvom de har en integration med prestashop .. har så selv fundet ud af til aften at jeg ikke er den eneste som har det problem med lige netto det problem

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der hvis du klikker på dit API link og indtaster webservice key som user name?

Umiddelbart ligner det et Prestashop problem, men som sagt kender jeg ikke til Prestashop.

Mvh Carsten

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet samme fejl bare med en ep side men viste sig det var ret nemt at ordne

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at PrestaShop forhindrer visning af PHP fejl, hvorfor at du må slå det fra mens du tester problemet. Alternativt kig i logs fra PrestaShop eller direkte i webserverens error log.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)