Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relanceret website - feedback søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Vi har udviklet iBeacon-platformen Emplate og har endelig taget os tiden til at relanceret vores website, http://emplate.it

Vi søger nu alt det feedback vi kan få.

Ris, ros, spørgsmål og kommentarer er mere end velkomne og vil være til stor hjælp for os.

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Kristian Lyhne

Emplate ApS

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tror du ikke at mulighederne for feedback øges. hvis du gør dig den "ulejlighed" at lave et link der virker ???

http://emplate.it/

Og du kunne udover lidt feedback, opnår lidt linkjuice til siden

Også i lyset af, at du trods alt selv er i IT verdenen.

Fra Herning
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Jeg kan godt se der er gået noget galt med linket. Det har jeg desværre ikke mulighed for at ændre, ligesom indlægget heller ikke kan slettes og oprettes på ny.

Har skrevet til Amino-support med anmodning om at rette det, men jeg kan ikke gøre så meget andet end at afvente.

Beklager ulejligheden til dig og alle andre der måtte opleve problemet. Jeg håber I kan se ud over sjusket og stadig vil bidrage med feedback Smile

Med venlig hilsen

Kristian Lyhne

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en pæn og let overskuelig hjemmeside, men jeg savner noget information om hvordan man kommer i gang.

Hvis en hjemmeside skal fungere effektivt som markedsføring er det meget vigtigt at optimere til konvertering.

Hvis jeres konverteringsmål med siden er at man ringer eller skriver en e-mail, bør i optimere hjemmesiden, så der altid er en call-to-action knap, der linker til kontakt informationen + en kontaktformular. En bliv ringet op formular er ofte effektiv.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, 

Rigtig lækker og stilren hjemmeside I har fået lavet. Jeg synes dog der mangler nogle direkte call-to-actions knapper som "kom igang nu" og "start her". Ligeledes gik der noget tid før jeg fandt ud af hvad det præcis var I lavede. Jeres forklarende tekster er lidt lange, så det kan godt blive lidt forvirrende. Det er selvfølgelig en fordel i forhold til SEO, men det virker ikke så godt hos mig. Jeg tror at en video (måske animation?) vil gavne jeres koncept rigtig meget.

Mvh.

Tobias Eberhard 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Herning
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moneda

Tusind tak for feedbacken. Du har helt ret i at siden kunne bruge en omgang konverteringsoptimering og en "Bliv ringet op"-formular er en god idé - det kigger vi på.

MVH

Kristian

Fra Herning
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tusind tak for feedbacken. Vi tager et kig på at få implementeret flere call-to-action-knapper.

Jeg har sendt dig en privatbesked med hensyn til animationsvideoen - det kunne sagtens være interessant.

MVH

Kristian

Fra Herning
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en hurtig update på link-situationen.

Amino har fantastisk support, så linket er nu fikset.

MVH

Kristian

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Resite.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om denne feedback er relevant. Men jeg vil fx gerne vide hvad det er i tilbyder? Efter at have læst hele siden igennem inkl. blog indlægget om ibeacon forstår jeg det ikke. Det skal selvfølgelig siges, at jeg ikke ved om i kun er målrettet nogle bestemte kunder der ved hvad de vil have.

Fra Herning
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marina

Tusind tak for feedbacken. Den er helt sikkert relevant, for selv om websitet er målrettet vores potentielle kunder, er det ikke selvsagt at de ved hvad vi laver og hvad de vil have. Vi arbejder videre med at tydeliggøre hvad vi konkret tilbyder.

Mvh.

Kristian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)