Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af økonomistyringssystem/Exact

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nogle stykker der er ved at starte et firma op, men vi er noget i tvivl om hvilke problematikker der opstår ved valg af økonomistyringssystem. En udenlandsk hovedaktionær forlanger at vi bruger Exact som jo nærmest er ukendt på det danske marked, hvilke problemer giver dette i forbindelse med dansk revisor etc. Er der nogen der har erfaringer i den retning?

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simaqian

Jeg håber at i får stor succes med jeres virksomhed.

Som tidligere revisor og ejer af software virksomhed der leverer Odoo (tidligere OpenERP) systemet vil jeg råde jer til at have et system der kan supporteres herfra ellers må i høre om de har mulighed for at supportere. Odoo er i mere end 100 landn nu med mere end 2 mio. brugere og vi har en god sommer kampagne og vi har også meget gode priser fra kr. 100 per måned. Lad os tage et uforpligtende møde og evt. en demonstration af vores system. God sommer, Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Herlev
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kender jeg desværre ikke Odoo, jeg er konsulent til C5 2015 & NAV.

Men udgangspunktet er stadigvæk ens. Jeg er 100% enig med Mitat. Sig nej tak aktionærens krav, medmindre han har en kontakt/kending som kan supportere systemet for jer. Ligeledes er systemet ukendt for en dansk revisor, så skal de nok lære det, men det bliver til dels på jeres regning da arbejdet bare går lidt langsommere. Det samme gælder hvis i ønsker eksterne økonomi konsulent - så er udvalget nok lidt snævert.

Pas på med den slags systemer medmindre i får alle kanter dækket udefra.

Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

super mange tak, jeg var jo nok bange for at det var svaret, men ville lige sikre mig at jeg ikke bare var pessimist

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i fingrene væk. Jeg kan sagtens forestille mig hvordan en udenlandsk hovedejer gerne ser et økonmi system denne kender og har tillid til, og derfor skal du jo forklare det ud fra en undersøglse af, om der kan skabes support her i DK og om der er rådgivning / evt revisorer til det i DK

Det kan du jo høre hovedaktionæren om han kender til, ud fra et svar om, at I ikke kan vælge et system som ikke som minimum har dk support og som også rent bogførings/revisormæssigt kan supportes i DK.

Visse udenlandske programmer vil givet også kunne være i strid med dansk årsregnskabslov/bogføringslov, så der kan være mange årsager til ikke at vælge det

Så kan du jo nævne en række anerkendte Danske, e-conomic - Navision osv alt efter hvad der er råd til

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)