Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback shop og hastighed oplevelse

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Jakob Spodsberg Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Jeg har kigget på din side, virker egentlig meget fin.

Et par minusser:

Din side kommer hurtigt til at virke meget mørk, det gør den lidt kedelig.

Når du vil sælger, så fungerer din webshop som et hækkeløb. Jo flere hække kunden skal over, jo færre kunder ender med at komme ud af din shop, med et produkt.

Man kan beskære, eller ligefrem fjerne nogle af disse hække.

Fx. i sidebaren, under jeres kategorier. Her har du fem menu'er, det kan godt hurtigt virke som et overkill. 
En måde at beskære denne hæk, ville være at fx. fjerne menuen med "information". Hvis man først har klikket ind på en kategori, så er det ikke fordi man ønsker at vide om jeres butik, eller hvilken privatlivspolitik i har, man vil gerne købe. Hvis man bliver i tvivl om nogle af emnerne i "Information", så vil man typisk scroll ned i bunden af siden, for at finde det i jeres footer.

Et andet godt eksempel er når man lægger en vare i kurven.
Hvis du nøjes med en call to action på "fortsæt til betaling" vil kunden typisk se denne før "fortsæt indkøb", som du så kan skrive med et almindeligt link.

Et kæmpe plus:

Det ser super godt ud med det skrå banner over dine produkter.

Mvh Jakob Spodsberg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Spodsberg:

Hej Steen

Jeg har kigget på din side, virker egentlig meget fin.

Et par minusser:

Din side kommer hurtigt til at virke meget mørk, det gør den lidt kedelig.

Når du vil sælger, så fungerer din webshop som et hækkeløb. Jo flere hække kunden skal over, jo færre kunder ender med at komme ud af din shop, med et produkt.

Man kan beskære, eller ligefrem fjerne nogle af disse hække.

Fx. i sidebaren, under jeres kategorier. Her har du fem menu'er, det kan godt hurtigt virke som et overkill. 
En måde at beskære denne hæk, ville være at fx. fjerne menuen med "information". Hvis man først har klikket ind på en kategori, så er det ikke fordi man ønsker at vide om jeres butik, eller hvilken privatlivspolitik i har, man vil gerne købe. Hvis man bliver i tvivl om nogle af emnerne i "Information", så vil man typisk scroll ned i bunden af siden, for at finde det i jeres footer.

Et andet godt eksempel er når man lægger en vare i kurven.
Hvis du nøjes med en call to action på "fortsæt til betaling" vil kunden typisk se denne før "fortsæt indkøb", som du så kan skrive med et almindeligt link.

Et kæmpe plus:

Det ser super godt ud med det skrå banner over dine produkter.

Mvh Jakob Spodsberg

Hej Jakob

Tak for input -Informations side baren er hermed væk .

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)