Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback shop og hastighed oplevelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen amino folket :-)

Så har min shop http://flyon.dk kørt i godt og vel 1 måned :-)
Jeg sælger fiskeudstyr ...

Er der nogen venlige sjæle som vil tage et smut omkring og fortælle mig jeres feedback og om hvad man synes om hastigheden loadtime på siden.

Jeg spørg ind til dette da jeg synes til tider det er som om shoppen køre i slow tempo i udfald

Hilsen Steen

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Resite.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Steen

Prøv at gå ind på Resite.dk

Jeg tilbyder en analyse af din hjemmeside - som bl.a. kommer ind på netop hastighed.

Der er utroligt mange gode tricks til at forbedre siden. Kan det passe din side er lavet i Wordpress?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Designkataloget.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den store firkantede boks med Fri fragt osv. Den falder alt for meget ud, kanterne er skarpe, og det ser en anelse uproffesionelt ud.

Jeg ville foreslå dig at vælge noget sort skrift på en hvid baggrund, det ville gøre du holder en mere rød tråd, som gerne skal være der. 

Synes også at det er en anelse irriterende, at når jeg har musen i højre side af siden med fluer, så står der på hvert billede "vis her" og det dækker fluen, denne boks burde maks komme frem når man har musen på billedet. 

Hvad med p&t fluer, tror markedet der er godt at dække, da mange binder fluer selv til havfiskeri :) 

God Sommer! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marina

Jeg har min shop i Prestashop :-)

men vil slå en tur forbi din side 

steen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan da bestemt godt se der er noget at rette der :-/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Thomsen:

Den store firkantede boks med Fri fragt osv. Den falder alt for meget ud, kanterne er skarpe, og det ser en anelse uproffesionelt ud.

Jeg ville foreslå dig at vælge noget sort skrift på en hvid baggrund, det ville gøre du holder en mere rød tråd, som gerne skal være der. 

Synes også at det er en anelse irriterende, at når jeg har musen i højre side af siden med fluer, så står der på hvert billede "vis her" og det dækker fluen, denne boks burde maks komme frem når man har musen på billedet. 

Hvad med p&t fluer, tror markedet der er godt at dække, da mange binder fluer selv til havfiskeri :) 

God Sommer! :) 

Hej Andreas

tak for Feedback på siden som det første , ang den med vis her på produkterne har jeg ikke kunne finde en løsning på at deaktivere.

P&T fluer kommer , vil du køb nogen :-)

top banner arbejder jeg på at gøre pæn pt så dette kommer  

God Sommer lige over :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Teste min website til aften med denne side fra Amsterdam og det ser jo pænt ud google Pagespeed  siger min side nærmeste er råden med kun 56/100 på computersiden og en load tid på 6 sek øhhh det passer så jo ikke men denne test

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Thomsen:

Den store firkantede boks med Fri fragt osv. Den falder alt for meget ud, kanterne er skarpe, og det ser en anelse uproffesionelt ud.

Jeg ville foreslå dig at vælge noget sort skrift på en hvid baggrund, det ville gøre du holder en mere rød tråd, som gerne skal være der. 

Synes også at det er en anelse irriterende, at når jeg har musen i højre side af siden med fluer, så står der på hvert billede "vis her" og det dækker fluen, denne boks burde maks komme frem når man har musen på billedet. 

Hvad med p&t fluer, tror markedet der er godt at dække, da mange binder fluer selv til havfiskeri :) 

God Sommer! :) 

nu vises vis her der ikke længere :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

flere der ønsker at give feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)