Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage til forsendelse af tøj.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan finde den bedste løsning til mine 2 problemstillinger.

1.

Jeg leder efter poser til forsendelse af mit tøj, det er primært basic tøj, så poserne behøver ikke kunne indeholde kæmpe mængder af tøj. Hvor kan jeg finde den bedste og billigste løsning, hvis jeg måske kun skal bruge 150-200 stk?

2. 

Jeg skal have fundet nogen som kan lave ''Tak for dit køb'' kort, som jeg kan vedlægge i mine ordre, er der nogen der kan anbefale nogen som er dygtige til dette? 

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Jeg har nogle poser hjemme - måske omkring 200-300 stk. Lad mig kigge når jeg kommer hjem, så kan du købe dem billigt. Har du en mail jeg må kontakte dig på?

2) Brug VistaPrint (ekstremt billgt - lidt dårlig kvalitet) eller KuyaTryk (lidt dyrere, men dansk startup og virkelig god kvalitet).

- Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

jeg har købt forsendelsesposer hos billig emballage. Jeg har faktisk et ret stort lager, 3 forskellige størrelser. du kan godt købe 100 stk hos mig f.eks st. ca 30 x 40, for 100,- jeg har også nogen meget store ca 40 x 60 cm. du kan få 50 stk. for 100,- 

Er du interesseret i det, du kan gå ind og tjekke på billig emballage med priserne. Det er en god kvalitet og en fin klister lukning. Jeg har også frankerings kuverter i plast til at klistre på, som jeg selv har brugt, da jeg havde webshop

Jeg har mobilpay. og jeg kan sende hvorsom helst, eller overlevering i Køge/ Kbh. 

Mange hilsner Else

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Jensen:

1) Jeg har nogle poser hjemme - måske omkring 200-300 stk. Lad mig kigge når jeg kommer hjem, så kan du købe dem billigt. Har du en mail jeg må kontakte dig på?

2) Brug VistaPrint (ekstremt billgt - lidt dårlig kvalitet) eller KuyaTryk (lidt dyrere, men dansk startup og virkelig god kvalitet).

- Kenneth

Hej Kenneth.

Jeg har en mail der hedder matdau@live.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)