Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommertilbud. KOMPLET HJEMMESIDE for kun 2500 DKK.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 19
Fra  CJ Media - Online Markedsføring Skrevet kl. 15:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Sommeren er over os - og mine kunder. Jeg holder ikke megen sommerferie i år - men det gør mine kunder. Så jeg tænkte.. lad os hjælpe hinanden. Jeg sætter min pris på en komplet hjemmeside enooormt meget ned - så kan jeg få mere at lave, og de kommende kunder, kan få en komplet hjemmeside - til billige penge. Det er en ren win/win-situation.

En komplet hjemmeside, er en hjemmeside, som intet mangler - den er færdig.

Men hvem er jeg, tænker du sikkert? Mit navn er Casper Victor Jensen, jeg er 19 år og har arbejdet med hjemmesider, siden jeg var 13 år. Sidste år skrev jeg den største bog på dansk, om verdens mest populære hjemmeside-system, ''WordPress'' - (WordPressMaster.dk/bogen). Jeg har lavet hjemmesider, som:

- Tennisspilleren.dk.
- KinesioEksperten.dk.
- WorkInn.dk.
- Infobolig.dk.
- DroneInfo.dk.
- BoutiqueAmour.dk.
- TPHuset.dk.

... og mange, mange andre!

Leveringstiden? Kort - første udkast efter 2-3 arbejdsdage og i alt, omkring en uge.

Mine normalpriser ligger på omkring 7-12.000 kroner, for en komplet hjemmeside eller webshop - så der er VIRKELIG mange penge at spare, ved at gøre brug af dette tilbud. Skulle du have spørgsmål, så send mig endelig en mail - på info@cjmedia.dk. Eller kontakt mig her på Amino.

Tag kontakt - og fortsæt god sommer! :-).

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)