Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Gode råd om marketing til nystartet smykkebrand og webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kloge hoveder

Vi er et relativt nystartet smykkebrand og webshop som forhandler unikke, håndlavede smykker. Lige nu søger vi gode råd til, hvordan vi bedst får sendt raketten afsted og gjort omverdenen opmærksom på, at vi er på markedet. Hvad vil I anbefale, som de mest effektive kanaler, hvis man gerne vil skabe opmærksomhed om sine produkter og have gang i salget?

På forhånd tak!

De bedste hilsener

Nadja

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadja

Jeg vil foreslå at du laver en flot metalkuffert eller anden form for holder, med dine smykkeprøver. Derefter besøger du 5-10  smykkebutikker hver dag og forsøger at få din kollektion ind i deres sortiment.

Det er benhårdt at sælge på den måde, men det virker hvis du er dygtig nok og hvis dine smykke er interessante nok.

Ønsker du at udbygge interessen om din webshop så er Adwords og SEO optimering oplagt. Du skal dog være opmærksom på at konkurrencen på Google er ret hård mht. smykker. Det kræver derfor nok en seriøs investering hvis den strategi skal give succes.

Jeg håber du får fat og ønsker dig held og lykke.

Mvh Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadia,

en anden mulighed er at du får fat i nogle seriøse bloggere,
giv dem et smykke til at kunne beholde, lad dem blogge om det,
med billeder naturligvis.

Det skaber også "backlinks" til din webshop, og ellers hvis du ønsker 
mere viden om hvad du kan gøre, så kontakt mig endelig.

Jeg kan godt give dig nogle gode fif, som ikke koster en "bondegård"

Mvh. Per

Tilmeldt 24. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Ditte de Voss Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadinha

Jeg vil i første omgang støtte op om Per's indlæg ang. blogger outreach. Søg bl.a. på bloggere på Bloggers Delight. Her er lige 3 gode råd ang. blogger outreach:

1. Følg bloggeren over en kort periode. Der findes en del bloggere der beskæftiger sig med mode (som jeres smykker vel høre ind under), men kunsten er at finde dem der passer til netop jeres image. 

2. Blogger bliver kontaktet meget ang. markedsføring. Så når i kontakter dem så husk at fang deres interesse med det samme - keep it simple!

3. Hav nogle gode USP'er så bloggeren kan gennemskue hvorfor jeres smykker er unique. 

Og ellers så skader det aldrig at lave en keyword analyse og rangere højt på disse på Google. 

Hvis i skal have flere gode råd er i velkomne til at kontakte mig:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)