Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde sin passion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej herlige mennesker. 

Jeg har et spørgsmål, som iværksættere formoder jeg at I har fundet jeres passion her i livet og udlever den hver dag, hvorfor er I ellers iværksættere?

Min situation er som følgende: jeg er 26 år snart færdig uddannet som fysioterapeut, men føler stadig ikke har jeg har fundet min passion her i livet. forstå mig ret, jeg synes at det er et super interessent felt, men jeg savner den der følelse af, at det her er det mest spændende felt i verden og at jeg har lyst til at bruge alt min tid på det. 

Jeg har altid været misunderlig på dem der har fundet deres passion, da det må føles så befriende at vide, at det her er jeg skabt til. Her høre jeg hjemme, hvilket for det meste også medføre at folk får opbygge en voldsom masse erfaring/evner på området. 

Jeg har altid HADET middelmådighed og tanken om parcelhus i en forstad har altid været ligmed døden i min verden. Dog finder jeg mig selv være dræbende middelmådighed... Med middelmåde karakter og evner. Jo vist er jeg formand for divs. foreninger og har lavet en del frivilligt arbejde. Vil mene at jeg er ambitiøs, men kun inden for noget jeg rent taktisk tænder på at lave. Hvis jeg finder noget fascinerende/interessent så lærer og husker jeg det lynhurtigt (der er alt for meget kaotisk random viden i mit hoved ;) ). Men hvis jeg ikke finder passionen så dør det hurtigt ud mellem fingerene på mig. 

Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle af jer, der har et forslag til hvordan jeg finder min passion?