Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Amino Kapital?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Er der nogen, der har erfaring med Amino Kapital?
Jeg leder efter en investor/partner, og ved første øjekast er der rigtig mange investorer derinde. Men ved nærmere inspektion er langt størstedelen ikke fra i år - faktisk er der en hel del, der bare har ligget stille siden 2012 og 2013...

Mon de stadig er interesserede i at finde en investering? Eller ligger annoncerne bare i al evighed, fordi ejerne har glemt alt om dem...?

Jeg bruger jo gerne de tusind kroner på at finde den rette investor/partner - men hvis jeg kun kommer ud til fem, er der ikke så stor chance for at ramme den helt rigtige person...

Har I nogen erfaringer med at bruge Amino Kapital?
Gerne erfaringer fra begge sider af bordet.


:o)      Rie

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt flere det har lykkes rigtig godt med. Hvis bare du fremlægger din ide rigtig og det er gennemarbejdet og er seriøst, så er det meget muligt du kan finde en.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre!
Tak for input!

(Hvis andre har erfaringer, hører jeg også stadig meget gerne fra jer.)


:o)     Rie

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har selv lagt mærke til dem samme Rie, der burde "ryddes op" derinde, er utrolig svært at se om/hvem/hvor mange der rent faktisk er aktive mere og stadig er klar til at investere, det er lidt øv.

Der burde sendes en mail ud til de eksisterende 1,2,3,4 gange om året, hvor de bekræfter at de stadig er villige til at investere og datoen opdateres i Amino Kapital, et lille hint til Martin Thorborg og co. :)

//Kim

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Send lidt information til mig på PM, så kan det være vi kan finde ud af noget uden brug af Kapital...

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim - Helt enig! Især da jeg så, at investorerne kan framelde de mails, der automatisk fortæller om nye investeringsmuligheder.

Jeg gik faktisk i gang med at skrive til Amino om det, men pludselig slog det mig, at når man opretter en annonce, hvor man søger investor, så kontakter man vel også en række investorer, der matcher ens ønsker. Og hvis nogen af dem er helt uinteresserede i at investere, så lukker de vel deres annonce, når de er blevet kontaktet et par gange...?

Så måske ER det aktive investorer alle sammen - eller i hvert fald nogen, der stadig er åbne for at investere.

Eller måske er folk, der søger investorer, ikke særlig aktive i forhold til at kontakte investorerne selv...    ;o)

Men mon ikke vi godt kan regne med, at de fleste stadig er åbne over for investeringer...?

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Granberg1: Jeg har skrevet til dig.    :o)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie

Rie:
så lukker de vel deres annonce, når de er blevet kontaktet et par gange...?

Ja, det er så spørgsmålet :)

Jeg kender desværre ingen der har "fået penge" gennem dette system, så har ingen praktiske erfaringer med det.

//Kim

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)