Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WebmasterToos / Link - fatter nul...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber du kan hjælpe lidt her.

Når jeg ser min indgående link, så kommer der en ultimatesheepskin.com frem med 196 link.
tjekker jeg de link, finder jeg ingen link til min side. Har også søgt i html kildekoden.

Eneste sammenligning er at de bruger samme wordpress tema som jeg gør. Her har jeg tidligere haft problemer med generede html fejlkode sider fra temaet.

Fatter ikke en meter. Har du et bud?

Tak. Hilsen Kim

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som har et bud??

Tænker det skader min SEO at få link fra denne side som intet har mig mit fagområde at gøre.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke altid stole på de links som står i Google Webmaster Tools for har med flere forskellige sider oplevet den skriver der er en hel masse links fra samme side, uden der var rigtigt.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kørte lige din side igennem Seospyglass og den fandt frem til 1284 links fra Ultimatesheepskin.com.

Umiddelbart kan jeg dog heller ikke se nogle former for links, som skulle sende noget i din retning.

Hvordan ser status ud på trafik? Der skulle vel ikke være en enkelt besøgende fra Ultimatesheepskin, som har forvildet sig ind på din side?

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Svaret er at dit link ikke er at finde på hjemmesiden, men at det har været der.

Via Google Cache kan man se der har været to links på rigtigt mange undersider. Begge to er sat 999px til venstre for margin, så de ikke kan ses af den almindelige bruger, men kun ses visuelt hvis man zoomer ud i sin browser.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Via Google Cache kan man se der har været to links på rigtigt mange undersider. Begge to er sat 999px til venstre for margin, så de ikke kan ses af den almindelige bruger, men kun ses visuelt hvis man zoomer ud i sin browser.

Ja det er vist godt de er fjernet så. For det er vist det, man eller ville kunne blive straffet af Google for.

Kim

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres hjælp og svar Smile

Som jeg forstår det, så har der faktisk været link til min side og at de ikke længere findes.

Så går ud fra det er et blot et spørgsmål om tid før, hvornår linkene forsvinder i webmastertools?

Røg fra plads 44 til 99 pludselig - og med ny hjemmeside og seo er jeg "tilbage" på 52. Det kan godt være de der skide link som har fået mig fra 44 til 99.

Hvad skal alle de der link mon til for? Det giver ingen mening fra mig.
Eneste forbindelse der er, er at vi bruger samme wordpress tema.

Smile

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøvede lige det der seospyglass.. og der er en masse underlige link fra alle mulige udenlandske sider - og når jeg søger på nogle af de sider kan jeg ikke finde linket til mig.

Hvem kan forklare mig, hvad der egentlig foregår her!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det der sker for dig. Er lidt det samme som der blev beskrevet i en tråd jeg oprettede Her

Kim

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)