Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalinsgateway + indløser.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er igang med at finde ud af hvem jeg skal benytte som betalingsgateaway + indløser, jeg har kig på quickpay og epay.dk, samt har jeg kigget på Nets og Euroline.

Jeg er lidt i tvivl angående euroline, hvis jeg kigger på mit eget 'dankort' står der Visa på forsiden, og 'dankort' logoet er bagpå, kan dette bruges til at betale med hvis jeg bruger Euroline? 

Hvis der er nogen som kan sætte + og - op, så ville det være fantastisk. Jeg regner ikke med at sælge til udlandet til at starte med, så dette behøves der ikke spekulerer i, dog ville mobilepay være super! 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det, du har, er et Visa/Dankort - altså et kombineret Visakort og Dankort. Det kan du godt modtage gennem Euroline. Betalingen bliver gennemført på Visa-delen af kortet. Hvis du vil køre betalinger igennem på Dankort-delen (hvilket kan være billigere), er det Nets, du skal have fat i. De har monopol på indløsning af Dankort.

Du kan eventuelt læse lidt mere om forskellen på Visa/Dankort og Dankort her: http://blog.epay.dk/hvad-er-forskellen-pa-et-dankort-og-et-visadankort/

Håber du kan bruge det. 

Mvh.
Heine

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Jeg er måske blind, men jeg synes ikke jeg kan se hvad det koster om måneden hos Nets? Er det bare års prisen jeg skal fordele ud på 12 måneder? Eller har jeg misforstået det? 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det står da næsten larmende i linket jeg sendte dig Big Smile

//Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim!

Kortgebyr.dk er åbenbart blokeret på mit arbejde, ved ikke hvorfor :( Så det må blive når jeg kommer hjem at jeg kan tjekke det. Beklager :)!

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt Kim!

Det ser skide godt ud, det hjalp meget. Tak :-) 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Selv tak da Smile

Jeg har selv lige været igennem samme process, da jeg startede op i sidste måned med wphosting.dk så kender godt problematikken.

Jeg endte med at vælge ePay + clearhaus og det har jeg været super glad for, begge er kanon hjælpsomme og har en super hurtig support, med nogle dygtige mennesker, kan varmt anbefales.

//Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det tror jeg også er den løsning jeg ender ud med, nu må vi lige se :-)! 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)