Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenligningssider - Why?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hotlist

Okay, der har jeg så en anden mening Smile

//kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ikke en moderator der kan kaste Silva1967 i havet og helst drukne ham samtidig, han ødelægger da helt tråden her

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Men min tråd var nu slet ikke til affiliate selskaber.

Tråden var ment/henvendt på de webhosting sammenlignings sider som der findes rundt omkring, hvor jeg bare gerne ville med på disse sider :)

Men den eneste mulighed er måske at købe et domænenavn selv omkring dette og selv bikse en hosting sammenlignings side sammen, er det vejen frem ?

//Kim

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

wphosting:
Tråden var ment/henvendt på de webhosting sammenlignings sider som der findes rundt omkring, hvor jeg bare gerne ville med på disse sider :)

Jeg tror mange foretrækker en 3. part i forbindelse med tracking af lead.

wphosting:
Men den eneste mulighed er måske at købe et domænenavn selv omkring dette og selv bikse en hosting sammenlignings side sammen, er det vejen frem ?

Så ville det da være bedre at bruge kræfterne på seo af din egen hjemmeside, i stedet for at skulle have to hjemmesider til at konvertere før du får et salg.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

1) Overvej at tilbyde de enkelte sider en unik rabatkode (selvfølgelig lidt bedre end hvad i altid giver, hvis I normalt har rabatkoder). Det giver dem bedre mulighed for at konvertere og får dem til at se bedre ud for de besøgende.

2) Gør mere ud af at forklare på din hjemmeside hvilke fordele (hvis nogen) der er i forhold til andre hosting udbydere. Jeg var lige forbi for et par dage siden, og bortset fra et vagt udsagn om 4 gange hurtigere hosting var der ingen troværdige tegn på at I skulle være bedre end ethvert andet webhotel. Kan du sælge på hjemmesiden stiger din konvertering så meget, at det bedre kan betale sig for andre at linke til dig 3 salg til den halve kommission er bedre end ét salg til fuld kommission.

3) Jeg ville glemme Adservice. Hvis dit setup ellers er godt nok, skal folk nok finde dig på Partner-Ads. Er du ikke konkurrencedygtig gør det ingen forskel om du er på Adservice eller Partner-Ads.

4) Kommissionen på webhoteller er generelt vanvittig høj, og ofte svarende til prisen for første års abonnement + oprettelse. Det kræver bare størrelse og kapital at konkurrere på det marked. Alternativt skal du som nævnt ovenfor hæve din konvertering for at opveje det delvist.

5) Se godt efter på sammenligningssites. De mere ublu indeholder jo netop kun de som giver størst udbetaling og er altså ikke reelle sammenligninger. Der er ingen grund til at arbejde på at komme på disse lister, hvis det forudsætter en kommission som ikke kan betale sig for dig.

6) Brug krudtet på noget andet en sammenligningssites baseret på affiliate. Hvis I reelt er hurtigere end konkurrenterne er det da meget federe at dokumentere det på en simpel måde, og så skal folk jo nok skrive om det.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit fyldestgørende svar, det er hermed gemt og det vil jeg nærlæse og vride alt det jeg kan ud af det Smile

1. Vi har skam rabatkoder og giver ca. 5% mere end de fleste andre hosting selskaber også til affiliates faktisk.

2. Den her irriterer mig da Big Smile jeg har fået dette at vide flere gange, jeg må have en indover der kan guide mig til hvordan jeg får dette forklaret mere tydeligt, det vi siger/skriver passer rent faktisk, derfor irriterer det mig naturligvis at folk ikke får "set" dette ordentligt...øvøv, det må jeg have arbejdet på.

3. Jeg er helt enig, jeg har arbejdet med Partner-ads før og det fungerer upåklageligt, de andre er ganske enkelt alt for dyre efter min mening.

4. Jeg ligger højere end de fleste andre (det ved jeg 100% sikkert), der er nogle enkelte der ligefrem sætter penge til på det og det er ikke min intention at gøre det, vil man forære tingene væk er det jo ikke noget problem at lave kunder.

5. Jeg er helt enig, men jeg kunne jo lave min egen sammenlignings side, det tager ikke mange timer at banke sådan en sammen Wink

6. Jeg arbejder i øjeblikket på at lave nogle tests for at bevise at vi rent faktisk ER væsentlig hurtigere og nogle videoer omkring vores testmiljø, for at vise at det rent faktisk fungerer og at det er kanon smart, så det er der gang i allerede, det er bare lige det med at nå det hele.

Nu skal jeg naturligvis også have i tankerne at wphosting kun er en måned gammel (altså kun en baby endnu) og midt i sommerferien Big Smile hvor der altid er meget stille, jeg er sikker på det nok skal komme, folk skal bare lige "finde os" og se de ting vi tilbyder.

Igen tak for dit input som jeg vil arbejde videre med.

//Kim

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har intet kendskab til din branche (endnu), men kan du måske ikke integrere et sted på hjemmesiden hvor du sammenligner med andre hostingsider? Tænker på samme måde som Kviknet har gjort med de større bredbåndsudbydere: https://www.kviknet.dk/

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror mange kan lide webhost de kender. Had med noget pr til din side og skabe endnu mere omtale?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

WPhosting jeg sagde egenligt det samme som hotlist (hed han vidst).

Hvis en sammenligningsside i forvejen har tre priser på varen og de ligger på 40,50 og 60kr per måned og giver 50% af første års præmien til sammenligningssiden. Dvs. så vil de minimum få 480kr. for 12 måneder og det giver så 240kr. i provision. MINIMUM.

Hvis du så presser prisen til 20kr. og 50% til sammenligningssiden, så får du alle kunder til at signe up hos dig (uden at der kommer flere) men nu får sammenligningssiden kun 120kr. per gennemført salg. Dvs. det er en dårlig business at vise dine priser, derfor er det jeg siger der ikke nødvendigvis er et incitament til at tage et nyt og konkurrence dygtigt site ind i folden.

Hvis de skal acceptere at lave reklame for dig skal du vise hvorfor du er attraktiv for dem, og det er du først når de kan tjene minimum det samme på dig per salg som de kan på nuværende ordninger

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

wphosting:

Hej Aminoer

Jeg har for en månedstid siden startet www.WPhosting.dk et nyt Dansk webhosting firma.

Jeg vil naturligvis gerne med på de forskellige webhosting sammenlignings sider der findes, da jeg mener jeg sagtens kan sammenligne mig, til den gode side, med de fleste andre webhosting firmaer der findes i Danmark.

Jeg har naturligvis skrevet til dem jeg kunne finde ude på nettet (8-10 stykker), men der er sørme ikke ret meget respons fra dem, har kun hørt fra et par enkelte stykker, det er et lidt magert resultat syntes jeg.

Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får dem i "tale" :)

Alle råd modtages med kyshånd.

//Kim


Hej Kim,

Du er da med på min: Hostfinder.dk (under udvikling). Sender dig lige en PM om dine data også.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)