Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenligningssider - Why?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for en månedstid siden startet www.WPhosting.dk et nyt Dansk webhosting firma.

Jeg vil naturligvis gerne med på de forskellige webhosting sammenlignings sider der findes, da jeg mener jeg sagtens kan sammenligne mig, til den gode side, med de fleste andre webhosting firmaer der findes i Danmark.

Jeg har naturligvis skrevet til dem jeg kunne finde ude på nettet (8-10 stykker), men der er sørme ikke ret meget respons fra dem, har kun hørt fra et par enkelte stykker, det er et lidt magert resultat syntes jeg.

Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får dem i "tale" :)

Alle råd modtages med kyshånd.

//Kim

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

wphosting:
Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får dem i "tale" :)

Din %-sats af dit billige webhotel ligger langt under hvad de fleste andre tilbyder i provision.Smile

Prøv at ta' en snak med https://www.adservice.com/ . De har flere seriøse programmer af denne type og er mere brugt end dit nuværende bureau.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hostlist

hostlist:
Din %-sats af dit billige webhotel ligger langt under hvad de fleste andre tilbyder i provision.

Mener du at 25% er for lidt i provision på affiliate, så vidt jeg ved ligger det da helt i tråd med hvad andre hosting selskaber giver til affiliates, eller tager jeg helt fejl ?

//Kim

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis andre giver mere i provision i kroner og ører, så er der ikke noget incitament til at vise dine priser. 

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem jeg samarbejder med tilbyder en fast pris pr. lead. Nogle har forskellige priser alt efter produkt.

Men fælles for alle er, at min mindste betaling er langt højere end de 50 kr. du giver for dit mindste webhotel + .dk domæne, som sikkert også er dit mest sælgende produkt.

Jeg vil ikke komme ind på de nøjagtige priser i et åbent forum, men din leadpris er for lav til du er interessant at samarbejde med.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Mr. A:
Hvis andre giver mere i provision i kroner og ører, så er der ikke noget incitament til at vise dine priser. 

Den forstod jeg ikke lige, kan du uddybe hvad du mener ?

//Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hotlist

hostlist:
Men fælles for alle er, at min mindste betaling er langt højere end de 50 kr. du giver for dit mindste webhotel + .dk domæne, som sikkert også er dit mest sælgende produkt.

Jeg forstår din argumentation, men det du rent faktisk siger at at jeg skal sætte prisen op, så affiliates får en bedre provision Big Smile

Med hensyn til adservice virker de temmelig dyre at starte op ved og deres månedlige pris på håndtering af kampagnen henvender sig slet ikke til mig eller mine produkter, jeg tvivler meget på at ret mange indenfor min branche bruger dem, de er ganske enkelt for dyre i forhold til hvad man indenfor min branche får for produkterne.

//Kim

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du har brug for til dit hjem finansiering til din virksomhed, købe en bil, købe motorcykel, til at oprette sit eget selskab til dine personlige behov mest i tvivl. Vi giver personlige lån spænder fra 2.000 Dk til 10.000.000 Dk, med en nominel rente på 2%, uanset mængden. I deres låneansøgninger, angiv det nøjagtige beløb, du ønsker at holde styr på din atilbagebetalingsperiode. Kontakt os for dine personlige lån:

E-mail: mada.silva1967@gmail.com

Tak for din forståelse.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du har brug for til dit hjem finansiering til din virksomhed, købe en bil, købe motorcykel, til at
oprette sit eget selskab til dine personlige behov mest i tvivl. Vi giver personlige lån spænder
fra 2.000 Kr til 10.000.000 Kr, med en nominel rente på 2%, uanset mængden. I deres
låneansøgninger, angiv det nøjagtige beløb, du ønsker at holde styr på din
atilbagebetalingsperiode. Kontakt os for dine personlige lån:

E-mail: mada.silva1967@gmail.com

Tak for din forståelse.

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

wphosting:
jeg tvivler meget på at ret mange indenfor min branche bruger dem

Der tager du fejl.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)