Jeg er fuldstændig enig med dig i, at indholdet skal med, før man får de mellemstore virksomheder med. Men der skal også noget 'udstråling'/branding-kald det hvad du vil - og der skal være nogle funktionaliteter, der fungerer. Jeg har f.eks. ikke kunne finde ud af at lave et citat af dit indlæg, på trods af, at det er dét jeg svarer på.. Det er simpelthen for slapt. Og hvis man vil have nogle 'seriøse' mennesker med ombord, så skal tingene strukturreres anderledes - og tingene skal simpelthen bare fungere! Målet er, at alle får en rigtig god oplevelse og bliver klogere - i en rigtig Amino-ånd - men der er mange ting i vejen pt. (F.eks. er Aminos logo et lævn fra Thorborgs næsten væmmelige kærlighed til skrifttypen ComicSans - det børe helt klart gøres skarpere!) Undskyld. Kh David |
David du virker som en af de rareste fyre jeg har set herinde længe, du virker også som en af de mere kreative typer!
Men du er altså helt blæst når de kommer til dine kommentarer omkring amino; du har simpelthen ikke forstand på hvad du snakker om :)
Amino er tydeligvis et meget dybt projekt, og der er mange dybe overvejelser der ligger til bunds for stort set alt du ser i den daglige drift... det er næppe Martin selv der sidder og udvikler amino men et super dygtigt team... Dine overvejelser virker derimod meget overfladiske! Nok fordi det kræver stor indsigt i nogle meget specifikke emner at kunne gennemskue alle de reflektioner amino tydeligvis indeholde!
Et projekt som amino bør koste MANGE millioner at udvikle til den standard det er i nu; så dine overvejelser om at det ikke rigtigt bør koste noget, er igen en amatør afspejling af alle de ting du ikke formår at se siden indeholder !
Du er velkommen til at lave og organisere et konkurrende iværksætter community - jeg stiller gerne op med noget grafisk assistance; men Amino er altså den største, uden noget sidestykke i danmark - og det er der en årsag til!
Når jeg støder på din type (som er ekstremt spændende, og kan skabe ekstremt spændende indput, men som skal tøjres for ikke at køre et projekt i stykker; Så plejer jeg at give dem indsigt i følgende citat fra en af verdens dygtigste nu levende designere Johnatan Ive (det er ham der står bag alt Apples success).:
"Different' and 'new' is relatively easy. Doing something that's genuinely better is very hard."
Her er et andet af mine favoritter, det er fra den IMO ypperste design guru i hele verdens historien Dieter Rams:
"Good design: Is long-lasting - It avoids being fashionable and therefore never appears antiquated. Unlike fashionable design, it lasts many years – even in today's throwaway society."
Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK