Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Amino - er det ikke snart tid til en opdatering?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino - er det ikke snart tid til en opdatering?

Der er, som jeg ser det, en masse småting - men også ret store ting, som kan rettes og gøres bedre, hvis Amino skal være en succes.

Jeg har været medlem siden 05 - og siden da er der da sket een stor rettelse - nemlig fra det første frameset til det nuværende (hvor man ikke bruger ComicSans, som Thorborg ellers synes så godt om).

Nu er det vel tid til at finde på noget rigtigt smart, logisk, seriøst og responsivt.

Jeg har sagt det før - nu siger jeg det igen: jeg vil rigtigt gerne være med til at lave noget smukt og fremtidsrettet (!)

Men, hvorfor går det så langsomt? Der bliver flere og flere småiværksættere, men færrer og færrer indlæg på Amino, som jeg umiddelbart forstår tendensen.. Og det er sgu synd!

Sig til, venligst - og gerne snart, gutter :)

Kh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino bruger rigtig mange timer på at forbedre Amino. Du skal ikke regne med, at der kommer ændringer i selve designet, men det de har arbejde på er mobilversionen og de arbejde lige nu på rydde op i koden og øge hastigheden og senere kommer de til Amino Freelancer. Dog kan du ikke regne med et udviklings tempo som kan nærme sig Google eller Facebook. Kort sagt, Amino bruger rigtig mange penge og timer på det. 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Opsvinget.dk

Jeg savner en allround-opdatering på alle områder. Det nytter ikke noget at optimere på hastigheden på den nuværende løsning, når det på mange måder er håbløst alltogether.

Amino bør opfinde sig selv igen - og, ja, især freelance-delen mangler meget og har et kæmpe potentiale. Men måske også de andre dele..

Der er så mange gode 'råvarer', men det bliver bagt i en ovn ved for lave grader - for at lave en analogi.

Jeg ønsker VIRKELIGT noget knald på Amino - men jeg tror det kræver et ret omfattende re-design.

Vi skal jo helst have de mellemstore virksomheder med - og dertil virker Amino for uorganiseret og useriøst i sit udtryk.

Jeg har store ambitioner på Amino's vejne :)

Kh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborg har før udtalt at hvis man skulle redesigne og starte med ren kode med Amino, så ville det tage et år hvor der intet andet arbejde ville kunne laves. Hvor stor tror du Amino blive? De har allerede 600.000 besøgende om måneden, men der er intet galt med det nuværende design.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

davidchristensen:

Vi skal jo helst have de mellemstore virksomheder med - og dertil virker Amino for uorganiseret og useriøst i sit udtryk.

De kommer altså ikke med, bare fordi du re-designer siden... Så skal indholdet følge med...

Men Amino kunne godt skrue op for hastigheden på deres kundesupport. Jeg har nu i 2 mdr klaget over, at jeg hverken kan rette i signaturen eller min profil, og det kan jeg her 5 mails senere stadigvæk ikke...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære opsvinget

Hvis Thorborg har tænkt, at det skal 'koste' et år, så har han jo ikke helt forstand på hvad det BØR 'koste'?

600.000 besøgende om dagen lyder af meget - men de besøg omsættes nok ikke til viden/nye indlæg - tilnærmelsesvis.

Min umdiddelbare fortåelse for Amino pt. er, at der findes et hold gode mennesker, der holder véd - der er nogle gode nye mennesker - og så er der en masse fikumdik.

Amino burde være en fuldstændig seriøs platform, som er svær at komme udenom, hvis man er en nyopstartet virksomhed OG en eksisterende virksomhed, som gerne vil åbne op for et større netværk.

Sådan er det kun meget lidt nu, fornemmmer jeg stærkt.

Så (jeg véd ikke hvor du har de 600.000 fra) men, jeg håber i så fald på 1.000.000 besøgende eller mere. Jeg tror virkeligt det kan blive meget mere RELEVANTE besøgende! Og så er 600.000 peanuts.

Kh David
_

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

davidchristensen:

Vi skal jo helst have de mellemstore virksomheder med - og dertil virker Amino for uorganiseret og useriøst i sit udtryk.

De kommer altså ikke med, bare fordi du re-designer siden... Så skal indholdet følge med...

Men Amino kunne godt skrue op for hastigheden på deres kundesupport. Jeg har nu i 2 mdr klaget over, at jeg hverken kan rette i signaturen eller min profil, og det kan jeg her 5 mails senere stadigvæk ikke...

Vil give dig ret i at deres support er langsom meget langsom.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-killer

Det er klart. Der skal klemmes nogle baller sammen og få gjort nogle ting.

Jeg véd ikke hvordan Amino.dk egentlig fungerer pt. - men det er måske på tide at hyre en designer, en it-mand, som også kan tage sig af diverse ting.

Kh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Hej Fashion-killer

Det er klart. Der skal klemmes nogle baller sammen og få gjort nogle ting.

Jeg véd ikke hvordan Amino.dk egentlig fungerer pt. - men det er måske på tide at hyre en designer, en it-mand, som også kan tage sig af diverse ting.

Kh David
-

Husk Amino har 12 mand på fuldtid, her i blandt programmøre og de søger 2 nye programmører http://www.amino.dk/content/AminoJob.aspx 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)