Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en idé - Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg går og drømmer om at blive selvstændig. Jeg er af natur en meget kræsen person, og vil ikke sælge noget som jeg ikke selv ville købe. Jeg har (synes jeg selv) nogle super fede ideer til produkter, men føler stadigvæk at jeg er lidt på bar bund da jeg mangler erfraring indenfor faget. Hvordan finder man en producent som kan hjælpe med at producere produktet, og hvordan sikrer man sig at man ikke bliver snydt? Og spørgsmålet til 1 mio, hvordan kommer man egentlig i gang med det hele. Til dem der allerede har en successfuld virksomhed, hvordan startede i? Kan i skære i punkter hvordan man gør? Intet er nemt, det er jeg med på og jeg er meget lærenem. Men en hjælpende hånd vil sætte vinden i den rigtige retning for mit vedkommende. Har mange produkt-ideer i tankerne, og vil gerne høre om jeres mening på fx et af dem.

Et halspastille produkt (unik og stilet design) i et luxus gentleman emballage. Forstil jer et kreditkortholder i stål (børstet stål, sølv og guld farver), eller et cigaretholder lignende produkt. Halspastillerne har en super lækker form og smag. Man kan købe en samlet pakke, du får holderen incl. halspastillerne, og har du holderen kan du naturligvis købe halspastillerne ved siden af. Der skal være 10 eller 12 i pakken og måden de skal være i pakken er unikt og formen er også. Til dem der tænker fedt, jeg snupper ideen, well buddy, formen og smagen af pastillerne er unikke i sig selv og uden dem er produktet værdiløst. Så dem der vil høre mere om produktet, og tør investere/hjælpe, så kan vi evt. mødes eller snakkes sammen via pb/telefon.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)