Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg til offentlige institutioner(EAN nr./elektronisk faktura)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

går med planer om at at starte firma som sælger produkter relevante for offentlige firmaer - dvs. skoler osv. - og da jeg nu har siddet og kigge på forskellige webshops(Spotify etc) kommer jeg i tanke om at dette måske ikke er relevant når nu mit hovedfokus er på institutioner - dvs. her bestiller den givne medarbejder - f.eks. børnehavelederen - jo ikke med sit eget visa/dankort :)) men med EAN nr. -og der betales via elektronisk faktura som tilsendes - så nu er spørgsmålet hvad jeg skal investere i for at jeg kan sende elektroniske fakturaer?? er der nogen som kan hjælpe??

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmeste bør du nok overveje om du overhoved kan sælge til offentlige institutioner, da de det ofte er tvunget til at købe ind de steder hvor kommunen eller har lavet en indkøbsaftale , ligeledes er mange statslige institutationer bundet op på indkøbsaftaler lavet af SKI.

Med hensyn til EAN nr. kræver det såment vare et regnskabs program der kan sende en EAN faktura f.eks Economics  www.e-conomic.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

He he...smart med det link til virk.... :)  god service fra virk.dk

mht. SKi som Ravn nævner, så troede jeg at kartellignende forhold var forbudt... i DK... og markedsøkonomien rådede:o...

Jeg har Googlet temaet, og kan se at undervisningsmidler i bred forstand vist ikke er indbefattet i nogen aftaler. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 15
Indlæg ialt: 30
Fra  FakturaService A/S Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode indlæg, som er kommet ovenover -bestemt noget, at overveje. Hos FakturaService.dk beskæftiger vi os meget med elektronisk fakturering til det offentlige, men vi har desværre ikke noget webshopmodul endnu. Jeg tror dog at enten prestashop eller woo commerce har noget, som man kan bruge. De koster dog ekstra at tilkøbe. Men giv os et ring eller en mail, så kan vi måske gøre dig lidt klogere på hvilke muligheder du har hos os.

Mvh

Anders,

FakturaService.dk

FakturaService.dk - er din fakturaportal.
Vi sidder klar på telefon, mail og chat hvis du har spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)