Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første webshop: Cykel-Speaker.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 16. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Cykel-Speaker.dk / MU Import Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere. Selvom jeg ikke har været den mest aktive inde på debatten på denne bruger, har jeg brugt debatten rigtig meget til at finde svar på mine spørgsmål igennem debatterne herinde. Så mange tak for hjælpen til jer alle sammen. Yes Cool

Nu er jeg så færdig med min webshop, som skal åbne på mandag, så har brug for nogle "friske" øjne til at kigge på shoppen.

Det er en webshop, som sælger et produkt, i to forskellige farver.  Jeg har selv taget de fleste billeder og video til webshoppen.

På siden sælger jeg cykel højttalere som spiller via bluetooth. 

Håber i vil kigge på siden. 

Mvh. Mads U 

www.Cykel-Speaker.dk

Tilmeldt 4. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Nu må jeg være 100% ærlig med det .. Din webshop er helt igennem fantastisk. Den er virkelig overskuelig og passer perfekt til dit ene produkt. Virkelig simpel, dejlig og nem; tre kort ord herfra. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads :-)

jeg ville gerne tilslutte mig ovenstående og sige at den ser virkelig behagelig og overskuelig ud, især når du kun sælger et produkt :) 

Har forresten skrevet en email!: )

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser fint ud, men jeg er ikke så vild med logoet, fordi det ikke er samme font type som resten af siden, men det er bare mig..

Du linker vidst også til den forkerte Twitter side i bunden! :)

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre altså at Shopify er din side, haha :)

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Superfin site et enkelt produkt.

Jeg er ikke tilhænger af domain navnet med den blanding af dansk og engelsk. Det er lidt ligesom Football Club København, klinger ikke helt.

Fra Langå
Tilmeldt 16. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Cykel-Speaker.dk / MU Import Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. 

Jeg siger mange tak for jeres svar. Det har givet lidt at tænke over. :-)

Anders B - Fejllen er rettet Yes

Troels_E - Ja, kan godt se det, men synes selv, det ville se dumt ud med OE, og synes det noget man husker. :-)

- Mads U :-) 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Spændende produkt om end jeg ikke er voldsom vild med din side.

En tanke der lige strejfede min hjerne da jeg så dit produkt var " hmmmm er det overhovedet lovligt det her, og hvis man spiller musik for offentligheden, skal man så betale koda/gramex på lige fod med andre der spiller musik i offentligheden"

Ved godt at det ikke har så meget med dit spørgsmål at gøre, men er det noget du har bearbejdet i forberedelsen af din side/virksomhed?

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det anderledes end en bil som der også spiller musik og kører på gaden? De betaler vel heller ikke noget for at høre højt musik, og have vinduet nede? Smile

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Udgangspunktet i bilen er at vinduer er lukket så du netop ikke deler musikken, og her er der så en lovgivning der træder i kraft hvis du skruer op med nedrullede vinduer.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)