Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super pris på flotte, responsive WordPress hjemmesider

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Taglab.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har sat mig for at mit webbureau, www.taglab.dk , nu skal til at vækste en smule, da jeg har en masse tid til det henover sommeren.
Derfor tilbyder jeg i Juli måned en rigtig god pris på udviklingen af hjemmesider.

Hjemmesider er en meget individuel ting, og ved hver kunde tager jeg en dialog for derefter at komme med et skræddersyet tilbud, tilpasset kundens behov.
Her har jeg dog valgt at komme med et tilbud, som et pris-eksempel.

I forbindelse med dette tilbud, og med lanceringen af vores facebook side (https://www.facebook.com/pages/Taglabdk ) har jeg også valgt at køre tilfredshedsgaranti i Juli måned.

Det betyder, at når hjemmesiden er færdig udviklet, kan du vælge at fortryde købet og få refunderet betalingen, hvis du ikke er tilfreds med det produkt jeg leverer. På den måde sikrer du dig og din virksomhed imod at spilde penge på dårlige web-løsninger, og jeg sikrer mig at jeg altid har 100% tilfredse kunder - Det mener jeg er det vigtigste, når en virksomhed skal vækste.

for 2500,- + moms får du (eksempel)

- Oprettelse af .dk eller .com domæne - inkl. første år

- 1 års hosting - på Dansk Dedikeret Server, inkl. backups.

- Design, udvikling og opsætning af WordPress hjemmeside inkl. første års opdateringer af backend, plugins mm.

- Inklusiv premium WP tema

- Fuld responsive side: designet er lækkert og brugervenligt på alle enheder: PC, smartphone, tablet mm.

- Brugervenligt og anerkendt SEO modul, inkl. opsætning og simpel SEO optimering af dit indhold.

- Opsætning af google analytics på din side (Du skal selv oprette en google analytics konto, det hjælper jeg gerne med)

- Adgang til billig support og smårettelser efterfølgende.

Dette priseksempel egner sig f.eks. til en butik, klub, kunstner eller anden mindre virksomhed.

Jeg gør opmærksom på, at der kan forekomme ventetid på dette tilbud, og at priseksemplet tager udgangspunkt i den rabat vi kører i Juli.

Læs meget mere om vores hjemmesider og teknikken bag på: http://www.taglab.dk/billig-responsive-hjemmeside/ 

Vi leverer også løsninger til Webshops, Nyhedsbreve, Social markedsføring mm.

Mvh. Flemming Høyer
Taglab

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)