Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify vs. wordpress el. presta for nybegynder?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias :-)

Tak tak ....

altså jeg har taget udgangs punkt i at bruge et standart tema i starten som jeg bruger nu men har bare rette rundt i hvad jeg ikke gad have på siden 

og ændret menu punkter .

ellers er alt mere eller mindre point and click system , men jeg har vel brugt 35. timer sammenlagt til at lave layoutet og tilføje mine 100 vare som jeg sælger

jeg er ikke ligefrem en Tech haj med it opsætning men det her er som nærmeste out of the box .... ig det er nemt at tilføje ekstra menuer med tiden vis man vil vokse i takt ned firmaet gro....

Jeg har intet andet end set mig til tingene der er så meget hjælp at hentet synes jeg til Prestashop. og jeg har kun købt 1. stk modul til SEO ellers har jeg betalt 0.kr til at lave shoppen

Hilsen

Steen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er flot arbejde - har du en email jeg kan skrive til for lidt mere dybdegående spørgsmål og andre små ting? Hvis du selvfølgelig har tid :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hej Dennis.

Tusind tak for dit svar, det var yderst fyldestgørende. 

Det virker som om at jeg skal starte med at holde mig fra Wordpress, da jeg er helt grøn på kodning og det at have en webshop. Så jeg tror at jeg må kigge mod Presta vejen til at starte med - hvis det ender med at det går godt, vil jeg selvfølgelig få en professionel til at kigge på det for mig senere hen, hvor jeg så kan få bygget noget mere professionelt på benene, men pt er det også bare for at prøve det af, og se om det er noget der holder :) 



Hej igen Mathias
Det var bare så lidt! 
Det du beskriver der er præcist den approach jeg anbefaler! 

Jeg har levet for branchen (web/design/branding/reklame) i mere end et årti, jeg har studeret den mest tekniske teori, bøvlet med at bygge et videns-netværk op med de mest hardcore resourcer i branchen, og brugt endnu mere tid på at lave arbejdet i praksis og analysere på mine kunders oplevelser (gode som dårlige) med målet altid at forbedre mig til næste opgave!  
Så er det altså bare rart at se når nogen gider tage de råd til sig, som man har brugt så meget energi på at gøre sig komparent til at give! 
Tak for det! 

Du skal nok komme rigtig langt med din indstilling, åbenhed og tilgang! 

Alverdens held og lykke med projektet.

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK




Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! 

Jeg krydser selv fingre for det - men efter jeg har siddet med shopify et par timer nu her, så er jeg faktisk igen kommet i tvivl om jeg skal gå efter shopify eller prestashop, men alfa omega er at wordpress lader jeg vente. 

Mange tak for de fine ord, det sætter jeg pris på. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Hej Mathias

Prøve at se på min shop www.flyon.dk det er en prestashop og jeg har lavet alt selv , jeg var HELT Grøn omkring denne slags shop pr 1 juni og ja jeg har hittet ud af det via folks råd når jeg er stødt på noget eller set youtube video fra Nemprogrammering.dk samt nemops.com der er guider til alle ting som du almenhed ville støde på i den alm version.

Venlig Hilsen

Steen 



Steen 
Gem lige min mail adresse og nummer: dennis@omadsen.com 61607219 ... i tilfælde du får brug for hjælp! 
Var mig der stod for at redesigne, drive webshoppen, samt lave alt markedsførings materialet for Peter med Tafri ApS det halve år hvor det gik virkelig godt med online delen ;)
Det er et halvt år jeg brugte på at studere din niche (alt fra seo, keywords, kunde base, muligheder osv) ... 
Ikke sikkert du får brug for det, eller det bliver aktuelt.
Men hvis det gør, så ved du det ihvertfald hvor du kan finde backup nu! ;) 

Held og lykke med shoppen! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK 

PS: Om 35 timer er meget på at udvikle et layout ved brug af point & click er nok relativt: Jeg har igennem årene haft mange der har betalt mine tidligere arbejdsgiver 1800 kr per time for mit arbejde (lige for tiden med helt ny egen virksomhed er jeg desværre en hel del billigere)! Det lyder dyrt men det var en god foretning for dem, fordi deres egen tid var mere mere værd end 1800 kr af min tid i timen(jeg var en del mere end 4 x så effektiv)! Hvis man feks som hardcore foretnings mand tjener bare 500 kr i timen på sin foretning (nogen af mine kunder tjener 5 x så meget), så bliver det hurtigt meget dyrt at sidde og rode med tingene selv ... særligt fordi en pro kan gøre det både hurtigere og bedre :-)
Omvendt har man tiden til det, og syntes det er spændende så er 35 timer self ingen ting; og så lære man jo meget om at drive webshop ved at lege med tingene selv...  :- )









Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg har gemt dine oplysninger i min bog :-)

så kan jeg jo evt lige fange dig en dag i nærfremtid 

PS...

Nu var de 35timer mere for at give et lille indtryg i hvad det havde taget for mig at snide den shop sammen , for Mathias kunne få lidt ide om det. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare super Steen

Har set din mail, vender tilbage engang i løbet af ugen. 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)