Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify vs. wordpress el. presta for nybegynder?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg står lidt og mangler hjælp til at vælge hvilken løsning der ville være den fornuftigste at bruge til min kommende webshop

Det er sådan at jeg er kommet til at købe en bronze pakke på Unoeuro og derfor har adgang til at lave en wordpress eller presta side, jeg er ingen haj til kodning men er meget lærenem osv, dog ønsker jeg at bruge et template hvis det skal være en af disse muligheder - men hvad skal jeg egentlig vælge? Jeg synes at Shopify er virkelig nemt at gå til, men hvor mange fordele og ulemper er der ved at tage det ene frem for det andet? 

Håber i har en masse inputs, for jeg er lidt i tvivl om jeg skal blive hos UnoEuro og starte min webshop derfra, eller klå på fra Shopify :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at starte ud med 10-15 forskellige varer - det er tøj jeg skal sælge :) 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, En ting som du skal tænke over er tror du også at det system som du vælger (F.eks. hvis det er er wordpress kan hold til at du har over 100 vare??) og omkring 7000 besøgene dageligt og mange order om dagen... ved godt at det lidt høj tal men du skal virkelig tænke dig om når du kommer der til!.

Evt kontakt mig privat hvis du søger mere vejledning. eller råd.. 

(Jeg har selv lave en webshop for min søster)..

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for input. Jeg synes at presta ser mest overskueligt ud pt, og overvejer den måde. Men jeg må lige kigget det hele igennem. Kan være der kommer andre inputs :) 

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg ville anbefale Prestashop og Wordpress, da du har muligheder for at ændre i koden. Vi kører 1 års gratis hosting på vores Pro Webhotel 1. Brug rabatkoden "juli2015dk". 

Inde i vores kontrolpanel da kan du både installere både prestashop og wordpress med 1 klik, og da er backup hverdag :-). 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt, men du er som sagt velkommen til at kontakt mig så skal jeg nok hjælpe dig i gang hurtig med prestashop. :)

God dag og god sommer..

//Jesper 
Ordklar.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Netglobe:

Hej Mathias

Jeg ville anbefale Prestashop og Wordpress, da du har muligheder for at ændre i koden. Vi kører 1 års gratis hosting på vores Pro Webhotel 1. Brug rabatkoden "juli2015dk". 

Inde i vores kontrolpanel da kan du både installere både prestashop og wordpress med 1 klik, og da er backup hverdag :-). 

Så man kan sagtens gå i gang med prestashop, uden nogen erfaring og faktisk få et flot resultat ud af det? For det er egentlig det jeg er bange for, om jeg måske overvurdere mine evner, da jeg ikke har nogen uddannelse eller noget indenfor kodning osv. 

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Vi installere gerne en prestashop for dig (og der kræves ingen kode erfaring), så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg er stor fan af WooCommerce i Wordpress. Det er super nemt at gå til, og så er Wordpress heller ikke for sjov det største CMS i verden med mere end 23% af alle websites. Dette giver fordele som SEO, hastighed og massere af plugins, så det næsten kun er fantasien, der sætter grænser.

Jeg tror, at mange har fordomme omkring WooCommerce og Wordpress, hvilket jeg slet ikke kan relatere til. Mange tror også, at Wordpress 'bare' er et blogsystem.

Det er klart, at Wordpress ikke er bygget til at kunne håndtere rigtigt mange ordre, men som du beskriver dit projekt, så tror jeg, at Wordpress er det bedste, og for den sags skyld også det billigste.

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)