Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal varer i ens 'lager'

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er igang med at starte en webshop med tøj, og i den anledning har jeg et spørgsmål omkring hvor stort ens vareparti skal være, hvis vi fx siger jeg har et start sortiment på 10 forskellige sager, hvor mange ville det så være smart at have af hver del, til at starte med? 10 - 50 - 100? Hvad er jeres erfaringer omkring dette? Da jeg helst ikke ville købe 100 af hver del, også finde ud af at det er alt for meget. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

personligt ville jeg starte med saa lidt som muligt og se tiden an.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis det så er tøj som det omhandler, og lad os sige at mine omkostninger angående de køb jeg laver, ikke er specielt dyre. Hvad er så et fornuftig antal af hver vare? 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger også tøj, og når det er noget nyt jeg køber hjem for første gang, køber jeg som ofte 5 stks i hver størrelse. Dvs fås en blå trøje i 4 forskellige størrelser, køber jeg 4 x 5 trøjer hjem i den samme model. Jeg oplever tit at nogle størrelser sælger mere end andre størrelser. Sælger den model godt, køber jeg flere hjem næsten gang. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var faktisk lige det svar jeg ledte efter :-) 

Men her kommer det problem jeg er stødt på flest gange, så vil de have at jeg bestiller mindst 50 af den samme varer, og det har jeg desværre ikke råd til med mit start budget - men, jeg tænker... det er vel bedre at have 1 af alle størrelser, i stedet for 3 af fx. M-L-XL? 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det problem har jeg også. Jeg er brændt inde med noget tøj, som jeg troede var et hit, men som ikke sælger som jeg havde  regnet med. Er mængderne for store, har jeg heller ikke råd. 

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener til sidst. 1 af hver størrelse eller 3 af m l xl.... Er det ikke det samme?

Jeg vil sige at det er en godt ide at have lidt af alle størrelser. Når du så finder ud af hvilken størrelse som sælger bedst, køber du flest af dem - hvis du altså har den mulighed.  

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, det kan man vel se hen af vejen, hvad der sælger bedst. 

Nevermind, jeg tænkte bare at jeg kunne undlade fx XLL også tage flere af de andre, men det sender ikke et særlig godt signal hvis jeg åbner en webshop, og jeg ikke har alle størrelser. :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)