Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde leverandør til basistøj.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er igang med at starte min egen webshop op, da jeg har undersøgt marked for det jeg gerne ville lave, og fundet ud af at der faktisk kun er en enkel konkurrent. Det jeg så skal igang med er at finde ud af hvordan jeg bedst finder frem til nogen som kan levere de varer. jeg efterspørger. 

I mit tilfælde handler det om basisvarer indenfor tøj, dvs. Tshirts, hoodies, tanktops, toppe, huer, strømper, shorts. Det skal ikke være noget bestemt mærke, dog gerne en god kvalitet som man kan stå indenfor. 

Er der nogen der har gode tips, til hvor jeg skal kigge henne hvis jeg gerne ville finde nogen som kan hjælpe mig med at komme igang, eventuelt hvor man kan få vareprøver tilsendt før man bestiller en stor ordre? :) 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Hvis det er label free, basis plain tøj du leder efter så prøv at tjekke den her hjemmeside ud: http://www.firelabel.co.uk/ - Stort udvalg af nærmest alt det slags tøj der findes, og så er kvalitet på tøjet i den gode ende af skalaen ;) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit input, jeg ville kigge! :) 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen ;)

Kom lige i tanke om en anden, mens jeg sad og søgte på nettet, endda en dansker, der os burde kunne hjælpe og som os har fået fanstastiske reviews - Stormtextil.dk

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg har produktion af T-shirt/Polos/tank/Hoodie/womens Wear/Kidswaer i Bangladesh.

Vi har både iso - certificeringer, Disney licens mm.

Dog er mindste produktion 500 styk/style, så det skal du jo kunne løfte.

Vi laver til mange af de store international brands som Otto - hermes - Zalando mm. og har gjort dette igennem 15 år.

Vi er ikke de billigste i Bangladesh, men mener selv vi leverer en meget høj kvalitet og service gennem hele kæde.

Mail til mig på info.wildboar@gmail.com

mvh

Alan

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver til dig snarest :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

bumper lige igen, er der nogen som eventuelt kender flere? :) 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe dig med tekstil produktion her på Madagascar. Umiddelbart ingen minimum, men det skal selvfølgelig hænge sammen, og levering med EUR1 certifikat.

Vil du høre mere kontakt mig på mikkel@ intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet mikkel :) 

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg arbejder for den kommercielle afdeling af den koreanske ambassade. Vi har et bredt netværk af grossister og producenter. Du kan kontakte mig på info (at) kotra.dk eller +33477227, hvis du har mod på at se på nogle tøjproducenter.

Vh

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)