Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

El-regning og hjemmearbejdsplads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har igennem en meget rap telefonsælger forvildet mig ud i at skifte el-udbyder og tilmed have min IVS virksomhed som betaler. Ifølge sælgeren skulle jeg blot fordi jeg havde et CVR nr have ret til en bedre el-pris, og han har nu oprette mig som kunde i firmaets navn.

Jeg driver min virksomhed i fritiden fra privaten og har fuldtidjob til daglig, så spørgmålene er:

 1 - Kan jeg indrage el-regningen fra privaten i mine udgifter til virksomheden? (el´et går både til private anliggender og it-udstyr til virksomheden)

 2 - Kan det passe at bare fordi man som privat har en virksomhed registeret på adressen, så har man også har ret til ekstra billig el, eller er det bare en røver jeg har fået smidt i ansigtet?

Jeg føler mig lidt dum, og overrulle af den sælger - han gjorde sit arbejde godt ;-) 

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ja den sælger snyder jo med sin info - og i selskab skal du være meget meget forsigtig med sammenblanding   drop det - få det væk fra selskabet med din private elregning rent ud sagt - 

I min Ebog om fradrag er der satser med for hvornår et overforbrug af el kan køres via firmaet, men min formodning er, at det slet ikke kommer på tale her - se evt http://startup-linkguide.blogspot.dk/2015/06/fradrag-i-virksomheder-og-selskaber.html som har en masse om fradrag og har et helt afsnit med hvordan evt firmabrug af el, vand osv kan tænkes anvendt

Hvad du IKKE gør, er at få din private elregning kørt via et IVS helt klart - så bogfør den ikke der uanset hvad

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)